Er Srbija: Netačno da se transformišemo u lou kost kompaniju
BEOGRAD: Kompanija „Er Srbija“ reagovala je na pisanje pojedinih medija u vezi sa navodnom transformacijom u lou kost kompaniju, navodeći da su te tvrdnje u potpunosti iskonstruisane i netačne.
Kako se navodi u saopštenju, kao izvori za ove tvrdnje navedeni su neimenovani bivši zaposleni kompanije, kao i navodni pojedini putnici, čije su poruke sa društvenih mreža citirane u tekstu kao „krunski dokazi“ za tvrdnje iznete u tekstu.
„Er Srbija“ se ne transformiše u lou kost kompaniju. „Er Srbija“ sleće i nastaviće da sleće na glavne svetske aerodrome, kao što su JFK u Njujorku, Hitrou u Londonu, Šarl de Gol u Parizu i druge, navodi se u saopštenju.
Ranije danas Radio Slobodna Evropa objavio je, na osnovu tvrdnji izvora iz kompanije, da se u „Er Srbiji“ priprema teren za tranformaciju u lou kost kompaniju, ali da reakciju ili pojašnjenje od nadležnih u kompaniji nisu dobili.
Takođe, RSE navodi da je već otpušteno 30 zaposlenih koji su obavljali komercijalne poslove sa obrazloženjem da je prestala potreba za njihovim angažovanjem.
Otpuštanja u „Er Srbiji“ dešavaju se svega jedan dan pošto je manjinski vlasnik - kompanija Etihad saopštila da je u 2016. zabeležila gubitke od cak 1,87 milijardi dolara, navodi se u članku RSE.
U međuvremenu Siniša Mali, predsednik Nadzornog odbora Er Srbije, potvrdio je informacije da će biti otpuštanja u toj kompaniji.
On nije precizirao o kom broju se radi, niti potvrdio medijske navode da je reč o 30 zaposlenih.
Menadžment E Srbije trudi se da što bolje deluje na tržištu, ta kompanija mora da posluje efikasno i, ako je procena menadžmenta da usled nekih promena treba da otpusti 30 ljudi, ja se u to svakako ne bih mešala. Jedino je važno da „Er Srbija“ posluje pozitivno i nadam se da će iz godine u godinu poslovati sve bolje, rekla je premijerka.
U saopštenju se potvrđuje da se u „Er Srbiji“ dešava niz promena, čiji je cilj da se postigne ekonomičnije poslovanje, veće uštede i povećanje profitabilnosti u jednoj veoma konkurentnoj industriji sa mnogo izazova, sa čime se suočavaju sve svetske avio kompanije.
Takođe se navodi i da „Er Srbija“ iz godine u godinu beleži stabilan rast, iako posluje na veoma izazovnom tržištu - sa snažnom konkurencijom, izrazito sezonalnim karakterom poslovanja (najviše posla je tokom letnjih meseci, dok je broj gostiju manji tokom zimskog perioda), stalnim fluktuacijama na tržištu goriva, ali se i pored svega navedenog, raste i razvija se.