Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Na IFA u Berlinu „Gorenje” jedan od 1.600 izlagača

08.09.2016. 20:22 15:28
Piše:

 na istom mestu i od 2. do 7. septembra. Ovaj put na vodećem sajmu potrošačke elektronike i kućnih uređaja IFA u Berlinu svoje proizvode predstavilo je više od 1.600 izlagača. Fascinantno je bilo videti najnovije modele frižidera, mašina za pranje veša, televizora, aparata namenjenih za domaćinstvo, ali i za velike, na primer, ugostiteljske objekte.

Na iluminaciji tehnike trećeg milenijuma i ovog puta „Gorenje grupa” je pokazala svu raskoš svoje palete, koja je dizajnom zadirala u retro pa do najsavremenijih linija, a produkt je i delo te kompanije koja je svoje proizvodne pogone locirala i u Srbiju. Zaljubljenici u geyete iz celog sveta tokom sajma su iz prve ruke isprobali čuda tehnike – od novih modela pametnih telefona i satova, preko do dronova, robota, blokera reklama na televizoru, pa do pametnih veš-mašina koje rade na dodir ili frižidera.



Kada je reč o „Gorenju”, čiji Bord je razgovarao s kolegama iz „Panasonika” o preuzimanju većinskog paketa kompanije i novim poslovnim prodorima, posebnu pažnju privuklo je specijalno izdanje frižidera „gorenje retro”, koji je inspirisan dizajnom legendarnog i još uvek izuzetno popularnog „Folksvagenovog” kombija, koji je postao (i ostao) ikona među mnogim generacijama. Vintiy „folksvagen” kombi simbolizuje opušten i slobodan način života, u kojem se izdvaja vreme za stvari koje su zaista važne i koje obogaćuju naše živote, a pravo je bilo i mesto za to.



U poslovno opuštenoj prestonici Nemačke, s odgovarajućim standardom građana jedne od vodećih ekonomija sveta, adekvatan snazi privrede je i sajamski prostor koji je ugostio čuda tehnike jer, kako rekoše proizvođači, „Vreme je za važne stvari u životu”. Upravo ta filozofija je ono što „Gorenje” donosi u domove svojih kupaca pod sloganom „Life Simplified”. Slogan je ovog puta oličen u novoj generaciji inovativnih SmartFleks mašina za pranje sudova koje su rezultat rada na razvoju same kompanije „Gorenje” i nizu sofisticiranih kućnih aparata: nagrađivanih pećnica, novih plinskih šporeta, ugradnih frižidera i još mnogo toga.

Na ovogodišnjem sajmu ta kompanija, koja je značajne poslovne rezultate nakon poznatih dešavanja na tržištima Rusije i Ukrajine ostvarila u Australiji, za svoje linije angažovala je savne dizajnere Filipa Straka i Ora Itoa.Inače, centralni deo uspeha i rasta sajma IFA su inovacije i inovativnost kao pokretačka snaga koja pokreće razvoj kućnih aparata i pruža uvid u budućnost modernog doma, kao što izlagači svake godine prikazuju svojim najnovijim kreacijama u Berlinu.



– Velika prednost sajma IFA je to što je fokusiran na kupce i na to da predstavi kombinaciju kućnih aparata i potrošačke elektronike, što u digitalnoj eri dobija sve važniju ulogu u svakom domu – rekao je za naš list predsednik i generalni direktor „Gorenje grupe” Franjo Bobinac. – U isto vreme, kućni aparati se uključuju u rešenja za pametne kuće i zato je kombinacija kućnih aparata i potrošačke elektronike još važnija.



Jedan od najvećih tehnoloških događaja u svetu posetilo je četvrt miliona ljudi, a sajam je, osim masovnosti, odgovorio i na tehnološke trendove jer je na njemu prikazano sve ono što je u trendu i koji su novi koncepti potrošačke elektronike koje ćemo gledati u budućnosti. Osim zabavnog karaktera, sajam u prvom razredu ima poslovni, i na njemu je sklopljeno ugovora u vrednosti od 4,35 milijarde evra. Novinari, njih 6.000, od toga 2.700 iz više od 70 zemalja, po proračunu jednog, prepešačili su od 12 do 17 kilometara da bi obišli sve paviljone i izlagače.  



E. E. R.

Kako će ekrani promeniti naše živote?



Glavna tema na IFA keynotes – platforme za vodeće ljude iz ICT industrije – bila je o tome kako će ekrani promeniti naše živote. Rečeno je da budućnost pripada OLED-u, da se moraju nadići granice konvencionalnog dizajna. Do 2016. godine količina umreženih uređaja će se udvostručiti, a finansijski to znači od 300 do 600 miliona evra. Osim slike, i zvuk će imati sve veći uticaj na svaki aspekat našeg života.

Šta reći o  ostalim novitetima na sajmu? Bilo ih je toliko da samo nabrajanje ne bi stalo u ovaj tekst. Dominacija „Samsunga” je očita pa je i ovaj put pokazao da je najveća tehnološka kompanija u svetu, koja proizvodi sve – od igle do lokomotive – i to sve pokušava, i to vrlo uspešno, da spoji u celinu putem svoje vizije „interneta stvari” (IoT).

 

Piše:
Pošaljite komentar