Prvo su nas naučili da ne moramo za volan, sad su izbacili i TRGOVCE AUTOMOBILIMA
Sledeći put kad kupite auto, možda neće biti od zastupnika za vaš voljeni model, ako imate finansijske sreće, ili od prodavca polovnog automobila.
Prodaja bi mogla da se odvija preko AI bota. Tako je, naime, predvideo Johan Sundstrand, izvršni direktor švedske video-tehnološke kompanije Fajron. I, što je nabolje, on veruje da bi ova promena mogla da se dogodi već 2025. godine.
"Samo je pitanje vremena kada će veštačka inteligencija (AI) prodavati automobile jednako efikasno kao ljudski prodavac. Brzina kojom se samoučeći softver razvija i prihvataju ga trgovci znači da je potpuno kompetentan prodajni bot, pokretan veštačkom inteligencijom, udaljen samo 18 meseci".
Fajron je švedska firma za video tehnologiju koja razvija prvo potpuno automatizovano video rešenje poboljšano veštačkom inteligencijom za automobilsku industriju. Jedinstveni AI softver i njegovi algoritmi omogućuju Fajronu stvaranje videozapisa za reklame automobila koji se mogu koristiti na veb stranicama robnih marki ili prodavaca, na kanalima društvenih mreža i ciljanoj distribuciji putem e-pošte.
Fajron tvrdi da njihovi inovativni automatizovani video zapisi trgovcima štede "ogromne količine vremena i novca za video produkciju, pogotovo jer nema potrebe da prodavac snima automobile na licu mesta ili priprema skriptu ključnih karakteristika".
Sundstrand kaže da je već dokazano da videozapisi pokretani veštačkom inteligencijom prodaju automobile tri do pet dana brže od onih bez nje, a dodavanje glasa pokretanog AI samo će povećati učinak i efikasnost. On kaže i da video zapisi privlače 50% više prometa na veb stranice kupaca od onih bez njih.
"Samo je pitanje vremena kada će tehnologija napredovati do tačke u kojoj će ljudi poput ChatGPT-a moći da sevrlo približei načinu na koji prodavac prodaje automobile izvan mreže. Mislimo da bi to moglo biti već 2025. na temelju trenutne brzine razvoja i usvajanja veštačke inteligencije".