Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Granice otvorene, a Jadran zjapi prazan

28.05.2020. 14:38 14:44
Piše:
Foto: pixabay.com

ZAGREB: Granice su otvorene, a Jadran "zjapi" prazan, piše zagrebački portal Indeks i dodaje da u Hrvatskoj trenutno boravi oko 20.000 turista, od toga 17.000 na moru, a oko 3.000 u kontinentalnom delu zemlje.

Rovinj, inače jedno od najpopularnijih hrvatskih letnjih odredišta, "zjapi" prazan, navodi ovaj medij.



Šta će biti sa turističkom sezonom u Hrvatskoj, pitanje je koje se sve češće postavlja nakon što su otvorene granice, ali iako je bilo navale prvenstveno kada je reč o Slovencima, hrvatske su morske destinacije, kažu, i dalje gotovo prazne.



"Kao da smo u februaru, samo što je toplije. Neobično je, ali mislim da će ipak za koji mesec biti drugačija slika", kazao je za Dnevnik Nove TV turista Roman iz Slovenije.



Index prenosi da broj turista nije ni blizu prošlogodišnjem, kada je u Rovinju, na primer, bilo oko 10.000 gostiju.



Iz Turističke zajednice ipak kažu da situacija napokon ide nabolje.



"Rezervacije su krenule, buking je dobro krenuo, pogotovo za juli i avgust, imamo svakodnevno jako puno upita naših potencijalnih gostiju iz stranih zemalja", rekla je Odete Sapač iz TZ-a Grada Rovinja.



Zasad domaći turisti spasavaju sezonu.



Za njih su cene tek nešto povoljnije, dok je za strano tržište puna cena.



"Domaći gosti verovatno će stizati, a od stranaca ništa ne očekujemo do avgusta, za sada. Za domaće goste nudimo nekakve popuste, ali za strance idu normalne cene kao i uvek", rekla je za Novu TV Jelena Ivković, vlasnica smeštajanih kapaciteta.



Indeks piše da Hrvatska ima dobru epidemiološku situaciju, a ohrabruju i vesti koje pristižu o interesu za letovanje na Jadranu, poput istraživanja koje je sprovela agencija Arbona, sertifikovani hrvatski partner Google-a za tzv. AdWords.



To istraživanje, navodi se, daje nadu da bi se barem na vrhuncu sezone hrvatski turistički kapaciteti mogli značajnije popuniti.

Piše:
Pošaljite komentar