Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Alibabina platforma „Fligi“ vidi Srbiju kao privlačnu destinaciju

07.05.2020. 12:31 12:38
Piše:
Foto: Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović  Foto: Tanjug/video

Srbija će se kao turistička destinacija od 15. maja naći na Alibabinoj turističkoj platformi "Fligi"(Fliggy), izjavila direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović

BEOGRAD: Srbija će se kao turistička destinacija od 15. maja naći na Alibabinoj turističkoj platformi "Fligi", na kojoj je prošle godine ideju za putovanje potražilo oko 270 miliona korisnika, a tu promociju naša zemlja će imati besplatno, izjavila je za Tanjug direktorka Turističke organizacije Srbije (TOS) Marija Labović.



Prema njenim rečima, ta kampanja predstavlja sugestiju, odnosno davanje ideja gde kineski turisti mogu putovati, ali od onog trenutka kada se za to steknu zdravstveni uslovi.



"Mi ne pozivamo turiste iz Kine da dođu u trenutku kada to realno nije moguće, već da budu pripremljeni za trenutak kada to bude moguće. Na njoj će biti predstavljeno gde putovati kroz Srbiju, ali i predlozi kako kineski turisti čitav odmor da provedu u našoj zemlji, a ne kao deo kružnog putovanja", objasnila je Labović.



Tokom kampanje, dodaje ona, biće posebno naglašavano da je Srbija ukinula vize za kineske građane i da smo i dalje “viza free” kada su Kinezi u pitanju.



Labović napominje da je Srbija i do sada imala kampanje sa “Fligijem” i drugim turističkim platformama prošle i prethodnih godina, ali, ističe, ove godine su se oni obratili Srbiji.



"Ovu kampanju radimo bez plaćanja, što pokazuje da su oni tržišno orijentisani i da vide svoju priliku u predstavljanju Srbije kao turističke destinacije, odnosno da prepoznaju da su Kinezi zainteresovani za putovanja u našoj zemlji i da očekuju da kada se steknu uslovi, kineski turisti krenu u Srbiju", navela je Labović.



Prema podacima iz 2018. na 2019. godinu, ukazuje ona, “Fligi” platformu je imalo 100 miliona korisnika koji su skinuli tu aplikaciju.



Aplikacija je imala više od 270 miliona korisnika u toku prošle godine, koji su pratili ono što se dešava na platformi.



“Što znači da se zaista obraćamo velikom delu populacije Kine”, podvukla je Labović.



Na “Fligiju” će, kaže Labović, i način predstavljanja Srbije biti drugačiji, a izgledaće tako što će lincencirani vodiči koji govore kineski jezik kroz direktno uključenje i prenos na platformi predstavljati destinacije.



Jedana od tura, na primer kroz Beograd, krenuće od Kalemegdana, preko ušća Save u Dunav, pa kroz Knez Mihailovu ulicu do Trga Republike, gde će biti predstavljeni Narodni muzej i Narodno pozorište, a onlajn tura biće završena u Skadarliji, kako bi deo kampanje bila i gastronomija.



Osim muzeja u srpskoj prestonici, na “Fligiju” će biti predstavljeni i muzeji širom Srbije, i ne samo muzeji, već i mnogi drugi kulturno-istorijski lokaliteti, a posebno oni koji su na UCESCO listi.



“Takođe ćemo im predstaviti prirodne lepote Srbije, jer nakon ovoliko meseci zatvorenosti i stresa, i oni žele da se što pre odmore u prirodi. Tako da ćemo im predstaviti i taj deo naše ponude koji je zaista bogat”, rekla je Labović.



Tako će se na platformi naći prirodne lepote Zapadne Srbije, od Zlatibora, Zlatara, Tare, Uvca, kućice na Drni, ali i prirodne lepote Istočne Srbije, krstarenje Dunavom, prolazak pored Trajanove table, kao i najzanimljive destinacije Vojvodine…



Osim na privlačenju turista iz Kine, Labović kaže da je Srbija okrenuta i na privlačenje turista iz regiona i drugih evropskih zemalja čiji su građani godinama među prvih 10 po broju dolazaka u našu zemlju.



“Mi smo za vreme trajanja pandemije imali više uživo uključenja za druge digitalne kanale, tako da smo u tom smislu vrlo aktivni, ali u davanju sugestija gde putovati kada sve ovo prođe, a ta digitalna kampanja je bila pod sloganom “Ostani kod kuće danas, da bi putovao sutra””, navela je Labović.



Ističe da su kroz te digitalne kampanje neprestano podsećali na Srbiju kao turističku destinaciju, kako naša zemlja ne bi izgubila položaj u turističkom svetu, koji je, kaže, godinama gradila.



Labović navodi da će intenzivna digitalna kampanja Srbije kao destinacije biti nastavljena u zemljama regiona i u pojedinim zemljama Evrope i nakon pandemije.



To se pre svega odnosi, kaže, na sve zemlje bivše Jugoslavije od Slovenije, Hrvatske, BiH, Crne Gore, Severne Makedonije, ali i na privlačenje turista iz Mađarske, Bugarske, Rumunije, Grčke, Turske, Nemačke, Rusije.



“To su zemlje iz kojih generišemo najveći broj turista”, navela je Labović.

Piše:
Pošaljite komentar
Alibaba i Džek Ma dostavili donaciju Srbiji

Alibaba i Džek Ma dostavili donaciju Srbiji

16.04.2020. 12:42 12:45