LEPA BRENA Želim da vratim ženama veru u sebe
Pevačica Lepa Brena pokrenula je kompaniju „Lady B” u okviru koje su ona i njen tim počeli da proizvode i prodaju hulahop čarape sa hijaluronskom kiselinom i nanočesticama zlata izrađene specijalnom tehnologijom, koje prikrivaju sve nesavršenosti na nogama poput celulita, ožiljaka i proširenih vena.
Tim povodom, pevačica je u novosadskom tržnom centru „Promenada” otvorila prodajno mesto i promovisala svoj brend, ali i prvih 250 kupaca darivala besplatnim parom čarapa sa njenim potpisom.
Brena je tako okupila ogroman broj dama koje su i mnogo pre njenog dolaska u tržni centar čekale u redu ne bi li prve isprobale baš njene hulahop čarape, koje će, nakon Beograđanki, moći da pazare i dame u Novom Sadu. U razgovoru za „Dnevnik” pevačica je naglasila da je, pošto je na početku svoje karijere ovde provela fantastičnih osam godina, poželela da drugi grad u kojem će se njen proizvod prodavati bude baš Novi Sad i to na specijalnom prodajnom mestu u „Promenadi”.
– Veoma sam srećna što sam danas ovde sa mojim Novosađankama i što ću baš njima deliti najelegantnije, najskuplje i najkvalitetnije čarape – rekla je Lepa Brena i objasnila da će sve dame sada u ovim čarapama moći da imaju „duge noge za igranje”, kako je otpevala u svom čuvenom hitu još ‘82 godine, ali i da na njima osete sve čari hijaluronske kiseline i nanočestica zlata koje pogoduju negovanju kože, ali i udobnosti. – U čarapama od 20 i 40 dena osetićete tu veliku razliku već kada ih dotaknete. Veoma su mekane i prijatne. Garantujem da čarape od 70 dena pokrivaju celulit, a malo zatežu i zadnji deo tela (smeh), a malo i stomačić. Ja te od 70 dena najviše volim i njih nosim na sceni. One su mi pomogle zadnjih godinu dana. Svi znate koliko ja radim i koliko imam koncerata, a u tim čarapama od 70 dena ne vidi se umor od visokih štikli, ne vide se ni vene, kapilari, a noge ne otiču i ja se zaista u njima osećam lako i sveže.
Za sada su u ponudi hulahop čarape u svim veličinama, pa i onim „plus size”, a Brena planira da uskoro asortiman proširi i na neke druge proizvode za dame. Međutim, kako nam je otkrila, razmišlja i o tome šta bi mogla da ponudi muškom delu populacije.
– Smatram da ne treba da postoji nikakav antagonizam i nikakva vrsta diskriminacije između muškaraca i žena, treba da budemo kompatibilni. Dobijam mnogo poruka od muškaraca sa pitanjima kada će biti nešto i za njih i ja ozbiljno razmišljam o tome da napravim jedan program za muškarce. Već imam nekoliko ideja. I mislim da prvo treba da osmislimo kako će to da izgleda, ali garantujem da ih neću izbeći – naglasila je popularna pevačica.
Neobično je, kako nam je rekla, što hulahop čarape koje proizvode, sadrže nanočestice zlata i hijaluronsku kiselinu, koje prekrivaju sve nedostake na nogama svih žena, što je, kako je objasnila, revolucionarno na ovim prostorima.
– Tu vrstu umetničkog dela u radi jedna fabrika u Španiji, u kojoj se hijaluronska kiselina i nanočestice zlata tkaju u nit čarape. Ta nit i ti konci za proizvodnju čarapa šalju se dalje za Italiju našim partnertima, proizvođačima, kojima treba tri meseca da naprave tu količinu čarapa koja je nama potrebna – objasnila je za naš list Lepa Brena.
Ideju o lansiranju svog brenda dobila je još pre dve godine, tokom vanrednog stanja, kada je, kako je rekla, sedela kod kuće više od godinu i po dana i kada se regenerisala i fizički i mentalno.
– Razmišljala sam šta ću ja to da radim ako ne budem mogla da radim koncerte, jer je pevanje moja karmička i duševna obaveza. Tada sam i smislila da se ovim bavim jer sam kreativna žena i radoholik i volim sa ljudima da podelim lepe stvari. Želela sam da sa ženama podelim svoje višegodišnje iskustvo i da im ponudim hulahopke u kojima će se svaka od njih osećati dobro i kao da su one deo njihovog tela – rekla nam je pevačica.
Lepa Brena je potom dodala da su žene na ovim prostorima uvek bile diskriminisane i da je stoga želela da im ponudi brend kojim će moći da im podigne samopouzdanje i da kreira čarape u kojima će svaka žena moći da nosi mini suknje, prikrivajući nesavršenosti.
– Ako ste lepe onda pokušavaju da vam ubiju samopouzdanje zbog vaše lepote, ako ste pametne stalno vas negiraju, smeta im ako ste visoki, a ako ste prešli 25 godina već vas nazivaju nekim pežorativnim imenima – objasnila je Brena za „Dnevnik” istićući da želi da podigne samopouzdanje svakoj ženi, bez obzira na to čime se bavi, koliko ima godina i kilograma. – Žena ne treba da se plaši da obuče suknju i neke lepe čarape i da se oseća lepa, srećna i zadovoljna. Ovim huilahop čarapama želim da vratim svim damama veru u sebe, u svoju lepotu, jer mislim da ako mi ne postojimo onda ne bi postojao ni svet. Želim da se osećamo lepe, zgodne i da volimo sebe bez obzira na godine i kilograme.
Budući da su u prodaju ušli kroz porodični biznis, pevačica je naglasila da ne bi uspela da lansira svoj brend bez ogromne podrške svog supruga Bobe Živojinovića i njegovog sina Filipa.
– Drago mi je da su se njih dvojica prihvatili ovog posla jer koji muškarac pored žena voli da se bavi ženskim čarapama? Srećna sam što su oni shvatili da je u pitanju jedan poslovni potez u kojem su mi svesrdno pomogli i, kao što vidite, oni su moja i desna i leva ruka što se tiče ovog posla. Suprug mi je pdrška od prvog dana. On radi mnogo poslova, ali ne voli da se eksponira i da bude ispred kamera, ukoliko nije reč o tenisu – rekla je sa osmehom za „Dnevnik” Lepa Brena.
Pevačica se našalila da su se 1960. godine svetu desile veoma važne stvari - otkrivene su hulahop čarape i rođena je Lepa Brena. Dodala je i da se nada da seksualna revolucija, koja je započeta iste godine, neće stati i da će uvek donositi novine, poput hulahop čarapa.
Inače, pevačica je svoj brend najavila velikom promocijom u jednom beogradskom hotelu, gde je okupila brojne poznate ličnosti koje su došle da je podrže. Tada je održana i mini revija na kojoj su okupljeni iz prvih redova mogli da isprate prvu kolekciju hulahop čarapa. Te večeri, osim njene porodice, podršku su joj, između ostalih, pružili i supruga predsednika Srbije Tamara Vučić, Robert Čoban, Jovana i Željko Joksimović, Goca Tržan, Aco Pejović, Mirka Vasiljević, Branka Pujić i njena ćerka Anđela Jovanović i mnogi drugi. Okupljenim novinarima je te večeri njen suprug Boba Živojinović rekao da niko ne može bolje da predstavlja hulahop čarape od Brene, jer ih je ona, kako je istakao, tokom cele karijere najviše nosila.
Vladimir Bijelić
foto: Radivoj Hayić