"Zastarelo i seksistički": Otkazana revija Viktorije sikret
NJUJORK: Kompanija za proizvodnju donjeg rublja Viktorija's Sikrit otkazala je svoju godišnju reviju zbog sve manje televizijske gledanosti i sve češćih kritika upućenih ovom događaju, piše Bi-Bi-Si Njuz.
Održavanje ovog šou programa je počelo 1995. godine i nekada je bio važan događaj u pop kulturi, koji je svake godine privlačio milione gledalaca.
Prošle godine šou je imao najniži rejting svih vremena i razljutio je veliki dao javnosti koja je događaj ocenila kao nešto zastarelo i seksistički.
L Brends, matična kompanija Viktorija's Sikret, izjavila je da je važno ubrzano razvijati marketinšku strategiju kada dođe do ovakvih situacija.
Moramo smisliti kako unaprediti poziciju marke i na najbolji način preneti to kupcima. Ipak, ne smemo zaboraviti revije koje su važan aspekt brenda i izuzetno marketinško dostignuće, rekao je glavni finansijski direktor L Brandsa Sjuart Burgderfer.
Godišnja revija uvela je u svet modelinga neke od najboljih svetskih supermodela koji su često nosili složene komade odeće. Ona je bila prekretnica u karijeri mnogih supermodela, uključujući Tajru Benks, Hajdi Klum i Mirandu Ker. Međutim, čini se da su se promenjivi stavovi uprave odrazili na prodaju i suštinu proizvoda marke.
Loša prodaja proizvoda Viktorije Sikrit sve je očiglednija, a uprava je izvestila o neto gubitku u iznosu od 252 miliona dolara u trećem tromesečju ove godine.
Ovaj brend donjeg rublja suočio se i s brojnim kontroverzama. Prošle godine usledila je serija kritika koje su odgovor na intervju u Vogu s tadašnjim glavnim marketinškim direktorom Edom Razekom koji je predložio da tranšeksualni modeli ne bi trebaloda budu deo događaja. Kasnije se izvinio zbog komentara i napustio je kompaniju ranije ove godine.