"Застарело и сексистички": Отказана ревија Викторије сикрет
ЊУЈОРК: Компанија за производњу доњег рубља Viktorija's Сикрит отказала је своју годишњу ревију због све мање телевизијске гледаности и све чешћих критика упућених овом догађају, пише Би-Би-Си Њуз.
Одржавање овог шоу програма је почело 1995. године и некада је био важан догађај у поп култури, који је сваке године привлачио милионе гледалаца.
Прошле године шоу је имао најнижи рејтинг свих времена и разљутио је велики дао јавности која је догађај оценила као нешто застарело и сексистички.
Л Брендс, матична компанија Viktorija's Сикрет, изјавила је да је важно убрзано развијати маркетиншку стратегију када дође до оваквих ситуација.
Морамо смислити како унапредити позицију марке и на најбољи начин пренети то купцима. Ипак, не смемо заборавити ревије које су важан аспект бренда и изузетно маркетиншко достигнуће, рекао је главни финансијски директор Л Брандса Сјуарт Бургдерфер.
Годишња ревија увела је у свет моделинга неке од најбољих светских супермодела који су често носили сложене комаде одеће. Она је била прекретница у каријери многих супермодела, укључујући Тајру Бенкс, Хајди Клум и Миранду Кер. Међутим, чини се да су се промењиви ставови управе одразили на продају и суштину производа марке.
Лоша продаја производа Викторије Сикрит све је очигледнија, а управа је известила о нето губитку у износу од 252 милиона долара у трећем тромесечју ове године.
Овај бренд доњег рубља суочио се и с бројним контроверзама. Прошле године уследила је серија критика које су одговор на интервју у Вогу с тадашњим главним маркетиншким директором Едом Разеком који је предложио да траншексуални модели не би требалода буду део догађаја. Касније се извинио због коментара и напустио је компанију раније ове године.