Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Krivične prijave zbog Koridora 11, Mrkonjić zasad bez komentara

06.11.2017. 08:17 11:14
Piše:
Foto: Tanjug

BEOGRAD: Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture podnelo je krivične prijave Tužilaštvu za organizovani kriminal protiv 14 odgovornih lica na čelu sa bivšim ministrom Milutinom Mrkonjićem zbog korišćenja nekvalitetnog materijala u izgradnji autoputa na Koridoru 11, od Uba do Lajkovca, potvrđeno je u tom ministarstvu. 

Krivična prijava je podneta zbog ugradnje gline u osnovu autoputa, zbog čega je došlo do pucanja gornjeg sloja i sleganja autoputa koji, inače, nikada nije ni pušten u saobraćaj.

Zbog toga će, navode u Ministarstvu, morati najverovatnije da se uradi rekonstrukcija 4,5 od 12,5 km deonice Ub - Lajkovac.

Mrkonjić, ministar za infrastrukturu od 2008. do 2012, nije zasad hteo da komentariše potez Ministarstva.

U resornom Ministarstvu kažu da su krivičnom prijavom obuhvaćeni i čelni ljudi građevinskih preduzeća koja su gradila taj autoput, kao i nadleži koji su vršili nadzor.

Prema navodima u Ministarstvu, ceo slučaj “raspleten” je nakon što su Putevi Srbije konstatovali oštećenja na toj deonici, i zatržili od Koridora Srbije da daju predlog sanacije.

Koridori su, potom, zatražili od Saobraćajnog instituta CIP da da mišljenje, a CIP je utvrdio da su korišćeni nekvalitetni materijali, zbog čega je došlo do sleganja autoputa, i predložio rekonstrukciju 4,5 km.

”Novosti” su ranije objavile da su krivične prijave podnete protiv direktora građevinskih preduzeća PzP “Beograd” Bore Jelića, AS “Putevi Užice” Milana Bojovića i direktora Planuma Ratomira Todorovića, koje su bile izvođači radova. 

Takođe, “Novosti” navode da su na spisku osumnjičenih i inženjeri iz Instituta za puteve, Koridora Srbije i CIP-a, koji su svojevremeno bili angažovani kao nadzorni organ, pošto je trebalo da ukažu na propuste i korišćenje neadekvatnog materijala.

Pišu i da su u Ministarstvu, posle izveštaja CIP-a i Puteva Srbije o stanju ove saobraćajnice, odlučili da prepuste nadležnim pravosudnim organima da utvrde da li postoji i kolika je odgovornost ljudi koji su radili na ovom projektu, jer će sanacija već urađenog auto-puta morati da se plati iz budžeta.

Izgradnja ove deonice započela je 2010, a završena 2014. godine, a radovi su koštali 75 miliona evra iz republičkog budžeta, što znači da je direktnu kontrolu nad plaćanjem imalo resorno Ministarstvo, čiji je ministar u to vreme bio Milutin Mrkonjić, dodaju “Novosti”.

Piše:
Pošaljite komentar
Mihajlović: Vreme Ilića i Mrkonjića je prošlo

Mihajlović: Vreme Ilića i Mrkonjića je prošlo

30.08.2017. 09:16 09:18
Mihajlović: Mrkonjić je Bekutu mogao da provoza autoputem Ub-Lajkovac

Mihajlović: Mrkonjić je Bekutu mogao da provoza autoputem Ub-Lajkovac

04.02.2016. 14:44 13:33