Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Кривичне пријаве због Коридора 11, Мркоњић засад без коментара

06.11.2017. 08:17 11:14
Пише:
Фото: Tanjug

БЕОГРАД: Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре поднело је кривичне пријаве Тужилаштву за организовани криминал против 14 одговорних лица на челу са бившим министром Милутином Мркоњићем због коришћења неквалитетног материјала у изградњи аутопута на Коридору 11, од Уба до Лајковца, потврђено је у том министарству. 

Кривична пријава је поднета због уградње глине у основу аутопута, због чега је дошло до пуцања горњег слоја и слегања аутопута који, иначе, никада није ни пуштен у саобраћај.

Због тога ће, наводе у Министарству, морати највероватније да се уради реконструкција 4,5 од 12,5 км деонице Уб - Лајковац.

Мркоњић, министар за инфраструктуру од 2008. до 2012, није засад хтео да коментарише потез Министарства.

У ресорном Министарству кажу да су кривичном пријавом обухваћени и челни људи грађевинских предузећа која су градила тај аутопут, као и надлежи који су вршили надзор.

Према наводима у Министарству, цео случај “расплетен” је након што су Путеви Србије констатовали оштећења на тој деоници, и затржили од Коридора Србије да дају предлог санације.

Коридори су, потом, затражили од Саобраћајног института ЦИП да да мишљење, а ЦИП је утврдио да су коришћени неквалитетни материјали, због чега је дошло до слегања аутопута, и предложио реконструкцију 4,5 км.

”Новости” су раније објавиле да су кривичне пријаве поднете против директора грађевинских предузећа ПзП “Београд” Боре Јелића, АС “Путеви Ужице” Милана Бојовића и директора Планума Ратомира Тодоровића, које су биле извођачи радова. 

Такође, “Новости” наводе да су на списку осумњичених и инжењери из Института за путеве, Коридора Србије и ЦИП-а, који су својевремено били ангажовани као надзорни орган, пошто је требало да укажу на пропусте и коришћење неадекватног материјала.

Пишу и да су у Министарству, после извештаја ЦИП-а и Путева Србије о стању ове саобраћајнице, одлучили да препусте надлежним правосудним органима да утврде да ли постоји и колика је одговорност људи који су радили на овом пројекту, јер ће санација већ урађеног ауто-пута морати да се плати из буџета.

Изградња ове деонице започела је 2010, а завршена 2014. године, а радови су коштали 75 милиона евра из републичког буџета, што значи да је директну контролу над плаћањем имало ресорно Министарство, чији је министар у то време био Милутин Мркоњић, додају “Новости”.

Пише:
Пошаљите коментар
Михајловић: Време Илића и Мркоњића је прошло

Михајловић: Време Илића и Мркоњића је прошло

30.08.2017. 09:16 09:18
Михајловић: Мркоњић је Бекуту могао да провоза аутопутем Уб-Лајковац

Михајловић: Мркоњић је Бекуту могао да провоза аутопутем Уб-Лајковац

04.02.2016. 14:44 13:33