PKS:Uspešan nastup srpskih kompanija na sajmu mode u Londonu
BEOGRAD: Predstavnici šest domaćih kompanija tekstilne industrije održali su na sajmu „Pure London - pure origin“ više od osamdeset bilateralnih razgovora i sastanaka sa potencijalnim poslovnim partnerima, ostvarivši značajne kontakte za poslovnu saradnju u ovoj oblasti.
Inače, nastup srpskih komnpanije na ovom skupu podržali su Privredna komora Srbije i Razvojna agencija Srbije, u saradnji sa Švajcarskim programom za promociju izvoza SIPPO.
U Londonu su se predstavili kompanije „Amibo plus“ i „Boa“ iz Arilja, „Kroko“, „Love manufacture“ i S&SAX iz Beograda i „Textil“ iz Užica, a reč je o jednom od najvažnijih sajmova ženske, muške i dečije odeće i repromaterijala, na kome je učestvovalo više od 1.300 izlagača iz 14 zemalja, uključujući i vodeće zemlje u tekstilnoj industriji Veliku Britaniju, Italiju i Tursku.
Pure - origin London je vodeći modni sajam u Velikoj Britaniji gde se na jednom mestu predstavlja čitav modni lanac, od prediva do gotovih odevnih predmeta: nijedan drugi sajam iz ove oblasti ne promoviše toliko brendova, a sve pod jednim krovom, hale „Olympia London“.
Ovaj sajam nudi brendovima i modnim dizajnerima priliku da ih zapaze neki od najznačajnijih trgovinskih lanaca u modnoj industriji.
Posebna prednost sajma je i mogućnost edukacije tokom njegovog trajanja, kao i inovativna predavanja na temu unapređenja modne industrije sa raznih aspekata uz aktuelne informacije o trendovima, bojama i materijalima.
Nemanja Pećinar, direktor kompanije „Boa“, zadovoljan je prvim nastupom na ovom sajmu.
"Ovo je dobar način da se mala i srednja preduzeća internacionalizuju, kao i da porodične kompanije koje su u procesu tranzicije tako ojačaju svoju poziciju na izuzetno zahtevnim tržištima u tekstilnoj industriji", kazao je Pećinar.
A Ana Ćurčić Kostić, samostalni savetnik Udruženja za industriju tekstila, odeće, kože i obuće PKS izjavila je: "Nakon ovogodišnjeg uspešnog nastupa sajam ćemo uvrstiti na spisak za sledeću godinu, a izuzetno mi je zadovoljstvo što smo otvorili vrata našoj tekstilnoj industriji i pružili šansu kompanijama da učestvuju na ovako složenom specijalizovanom modnom sajmu, u saradnji sa RAS i SIPPO".
Sajam se održava dva puta godišnje, u februaru i julu.