NIS uložio 15 miliona evra u razvoj mreže benzinskih stanica u 2023. godini
Kompanija NIS nastavila je da ulaže u razvoj i modernizaciju maloprodajne mreže puštanjem u rad četiri nove i šest modernizovanih benzinskih stanica u Srbiji tokom 2023. godine.
Na taj način NIS je potvrdio status lidera na domaćem tržištu naftnih derivata, a ukupan obim ulaganja u protekloj godini iznosio je 15 miliona evra.
Tokom 2023. godine NIS Petrol benzinske stanice „Kosjerić”, „Brus“, „Blace“, „Bajmok“, „Vladičin Han“ i „Odžaci“ potpuno su rekonstruisane u nove formate „A“ i „XS“. Izgrađene su i tri benzinske stanice novog formata - „Bečej 2“, „Valjevo 5“, kao i Gasprom benzinska stanica „Sokolići 2“, drugi maloprodajni objekat NIS-a na auto-putu „Miloš Veliki“. Izgrađena je i nova stanica za dugoročni zakup u Nišu.
Na novim benzinskim stanicama potrošačima su na raspolaganju goriva evro pet kvaliteta domaće proizvodnje, bogat izbor robe široke potrošnje, a deo ponude su i visokokvalitetni premijum G-Drive naftni derivati. U okviru procesa modernizacije tokom 2023. godine NIS je intenzivno radio i na reorganizaciji prodajnog prostora i modernizaciji enterijera postojećih maloprodajnih objekata, tako da su potpuno novo modernizovano ruho dobile i benzinske stanice „BIP“, „Avalski put“ na novom kružnom toku na Trošarini, kao i benzinske stanice „Mali Požarevac“, „Nais“ i „Fontana“ na auto-putu Beograd-Niš.
„Modernizacija maloprodajne mreže jedan je od ključnih pravaca u procesu razvoja naše kompanije. Ulaganjem u naše benzinske stanice stvaramo dodatni kvalitet za naše potrošače i potvrđujemo lidersku poziciju na domaćem tržištu. Investicije u dalju modernizaciju ostaju naš prioritet i u budućnosti“, izjavio je Andrej Tučnin, prvi zamenik generalnog direktora kompanije NIS.
Dodatna informacija:
NIS ostaje posvećen širenju ponude robe široke potrošnje na svojim benzinskim stanicama, pa je tako tokom 2023. godine kompanija dodatno obogatila portfolio dopunskog asortimana novim proizvodima i uslugama. Takođe, NIS je nastavio sa investicijama u unapređenje funkcionalnosti inovativnih usluga za potrošače, uključujući i Drive.Go mobilnu aplikaciju za plaćanje goriva bez odlaska na kasu, koju je do sada preuzelo više od 300 hiljada potrošača širom Srbije.
(Promo)