MK: Ponuda za preuzimanje akcija Budvanske rivijere i Svetog Stefana
BEOGRAD: Kompanija MKG properties, članica MK Grup sistema, u skladu sa regulativom Crne Gore objavila je Prospekt za preuzimanje preostalih akcija Hotelske grupe Budvanska rivijera i Sveti Stefan hoteli.
Ističemo da je obavezna javna ponuda za preuzimanje preostalih akcija ova dva društva, objavljena na osnovu rešenja Komisije za tržište kapitala, a po osnovu Zakona o preuzimanju akcionarskih društava, navedeno je u saopštenju MG grupe koje je dostavljeno Tanjugu.
Transakcijom od 24. maja na Montenegro berzi, MKG Properties stekla je dodatnih 3,24 odsto akcija u HG Budvanska rivijera i 1,51 odsto akcija u Sveti Stefan hotelima, što zajedno sa akcijama otkupljenim od povezanih lica čini 32,20 odsto u HG Budvanska rivijera i 31,25% akcija u Sveti Stefan hotelima.
Većinski vlasnik u oba preduzeća je država Crna Gora, navode iz MK grupe.
Takođe, kažu da prelazeći prag od 30 odsto vlasništva, kompanija je imala zakonsku obavezu da ponudi ostalim akcionarima otkup po istim uslovima po kojima je stekla navedene akcije: 7,3 evra po akciji za Budvansku rivijeru i 3,85 evra po akciji za Sveti Stefan hotele.
Ponuda MKG Properties će važiti 21 dan od dana objavljivanja Prospekta za preuzimanje odnosno do 5. jula 2022.
MK grupa navodi da poseduje ekspertsko znaje u oblasti turizma i hotelijerstva u kojima je prisutna 13 godina.
U prilog tome govori činjenica da trenutno u većinskom ili manjinskom vlasništvu poseduje 15 hotela u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj i Crnoj Gori, navodi se u saopštenju.
Takođe, od posebnog značaja je saradnja sa prestižnim svetskim hotelskim brendovima - Kempinski i Meriot, što je potvrda kredibiliteta poslovanja kompanije u navedenim oblastima.
MK grupa navodi da je do sada u turizam uložila 500 miliona evra i to ne samo u svoje kapacitete već i u razvoj turističkih destinacija, kroz investicije i implementaciju najviših standarda poslovanja.
Na ovaj način, ujedno direktno podržava razvoj lokalne ekonomije, pozitivno utiče na poslovanje velikog broja firmi širokog spektra delatnosti koje se oslanjaju na turizam i ugostiteljstvo, kao i na uslove za život i rad lokalnog stanovništva, upošljava lokalnu radnu snagu i stvara dodatnu vrednost za turističke destinacije, kažu u MK.