Lidl u potrazi za domaćim dobavljačima
BEOGRAD: Domaći proizvođači i distributeri imali su priliku, u okviru Dana Dobavljača Privredne komore Srbije (PKS), da se upoznaju sa mogućnostima, standardima kvaliteta i procesom selekcije kojima će se kompanija Lidl Srbija rukovoditi prilikom izbora dobavljača.
Kako je saopšteno iz PKS, predstavnici Lidla Srbija razgovarali su sa potencijalnim domaćim dobavljačima voća i povrća koji ispunjavaju međunarodne standarde kvaliteta, a u narednim mesecima očekuju se konkretni rezultati sastanka.
Kako bismo osigurali visok kvalitet i svežinu proizvoda u svakoj kategoriji, pa tako i kod voća i povrća, puno pažnje posvećujemo izboru dobavljača. Zbog toga nam je izuzetno važno što smo dobili priliku da započnemo direktnu komunikaciju sa domaćim dobavljačima koji će biti naši potencijalni partneri, istakao je direktor nabavke Lidl Srbija, Daniel Petrovečki.
U svim zemljama u kojima posluje, Lidl je, kako je dodao, prepoznat od strane kupaca po ponudi koju odlikuje najbolji odnos kvaliteta i cene, što će biti koncept kojim će nastupiti i u Srbiji.
Ovo je tek prvi korak u komunikaciji, a nadamo se da će rezultirati konkretnim poslovima. Dani dobavljača predstavljaju redovnu aktivnost Privredne komore Srbije, a u narednom periodu PKS će kreirati digitalne alate koji će olakšati povezivanje dobavljača i trgovaca. Trgovci predstavljaju most između proizvođača i krajnjih kupaca, rekao je direktor Sektora za poljoprivredu PKS Veljko Jovanović.
Dobavljači su imali priliku da u direktnim razgovorima sa predstavnicama Lidla predstave svoj asortiman i postave sva dodatna pitanja.
Lidl je deo Švarc grupe sa sedištem u Nekarsulmu (Nemačka) i najveći je diskontni trgovinski lanac u Evropi sa tendencijom dinamičnog rasta. Lidl postoji u 30, a operativan je u 27 zemalja Evrope i u Sjedinjenim Američkim Državama.
Lidl u Srbiji trenutno intenzivno radi na izgradnji prodavnica i uspostavljanju organizacione strukture koja će otvoriti prve Lidl prodavnice u 2018. godini.