Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Koka-Kola neće odbaciti plastične boce jer ih kupci vole

22.01.2020. 14:24 14:26
Piše:
Foto: Youtube Printscreen

LONDON: Kompanija Koka-Kola neće odbaciti plastične boce za jednokratnu upotrebu, jer ih kupci i dalje žele, izjavila je šefica te kompanije za održivost Bea Perez za britanski javni servis Bi-Bi-Si (BBC).

"Potrošači ih vole jer mogu ponovo da se zatvore i lake su", rekla je ona.



Ova kompanija, koja je jedan od najvećih proizvođača plastičnog otpada, navodi BBC. Međutim, borci za zaštitu životne sredine tvrde da će mnogo boca od Koka-Kole ostati neprikupljeno kao sirovina za reciklažu i da će završavati na deponijama otpada.



Američki div u industriji osvežavajućih napitaka proizvodi oko tri miliona tona plastične ambalaže godišnje, što iznosi 200.000 boca u minuti. Dobrotvorna organizacija "Oslobodite se od plastike" (Break Free from Plastic) proglasila je prošle godine Koka-Kolu najvećim zagađivačem među brendovima.



U obraćanju na Svetskom ekonomskom forumu u Davosu, Bea Perez je, međutim, rekla da je kompanija shvatila da od sada mora biti deo rešenja problema. Kompanija se obavezala da će do 2030. godine za svoju ambalažu koristiti najmanje 50 odsto recikliranog materijala, a takođe će sarađivati sa nevladinim organizacijama širom sveta kako bi se poboljšalo prikupljanje boca.



Ipak, Perezova je poručila da kompanija ne može potpuno da odustane od plastike, kako to traže neki aktivisti, jer bi to, kako kaže, moglo da odvrati kupce i ugrozi prodaju.



Dodala je da upotreba ambalaže od aluminijuma i stakla takođe može da da utiče na povećanje karbonskog otiska kompanije.



"Posao neće biti dobar ako se ne prilagođavamo potrošačima. Zato, kako budemo menjali našu infrastrukturu za flaširanje, prelaskom na recikliranje i inovacije, tako ćemo morati da ukazujemo potrošačima koje su prednosti toga. Oni će se menjati zajedno s nama", rekla je Perez.

Piše:
Pošaljite komentar