Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Кока-Кола неће одбацити пластичне боце јер их купци воле

22.01.2020. 14:24 14:26
Пише:
Фото: Youtube Printscreen

ЛОНДОН: Компанија Кока-Кола неће одбацити пластичне боце за једнократну употребу, јер их купци и даље желе, изјавила је шефица те компаније за одрживост Беа Перез за британски јавни сервис Би-Би-Си (BBC).

"Потрошачи их воле јер могу поново да се затворе и лаке су", рекла је она.



Ова компанија, која је један од највећих произвођача пластичног отпада, наводи BBC. Међутим, борци за заштиту животне средине тврде да ће много боца од Кока-Коле остати неприкупљено као сировина за рециклажу и да ће завршавати на депонијама отпада.



Амерички див у индустрији освежавајућих напитака производи око три милиона тона пластичне амбалаже годишње, што износи 200.000 боца у минути. Добротворна организација "Ослободите се од пластике" (Бреак Фрее фром Пластиц) прогласила је прошле године Кока-Колу највећим загађивачем међу брендовима.



У обраћању на Светском економском форуму у Давосу, Беа Перез је, међутим, рекла да је компанија схватила да од сада мора бити део решења проблема. Компанија се обавезала да ће до 2030. године за своју амбалажу користити најмање 50 одсто рециклираног материјала, а такође ће сарађивати са невладиним организацијама широм света како би се побољшало прикупљање боца.



Ипак, Перезова је поручила да компанија не може потпуно да одустане од пластике, како то траже неки активисти, јер би то, како каже, могло да одврати купце и угрози продају.



Додала је да употреба амбалаже од алуминијума и стакла такође може да да утиче на повећање карбонског отиска компаније.



"Посао неће бити добар ако се не прилагођавамо потрошачима. Зато, како будемо мењали нашу инфраструктуру за флаширање, преласком на рециклирање и иновације, тако ћемо морати да указујемо потрошачима које су предности тога. Они ће се мењати заједно с нама", рекла је Перез.

Пише:
Пошаљите коментар