Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Bambi će gotovo duplirati proizvodnju plazme

07.06.2021. 16:16 16:21
Piše:
Foto: Youtube Printscreen

POŽAREVAC: Novi proizvodni pogon Koncerna Bambi u Požarevcu vredan 12 miliona evra u kome će se proizvoditi plazma keks počeće da radi u septembru ove godine i omogućiće gotovo dupliranje proizvodnje tog popularnog keksa, najavio je danas direktor Dragan Stajković tokom posete predsednika PKS Marka Čadeža toj kompaniji.

"Prošle godine smo premašili 30.000 tona gotovih proizvoda od čega je bilo 22.000 tona plazme. Kapacitet nove linije će biti 15.000 tona godišnje što će gotovo duplirati našu proizvodnju plazme što je ozbiljna količina", rekao je Stajković.

Dodao je da će to Bambiju omogućiti povećanje izvoza na psotojeća i otvaranje novih tržišta.

"Mi smo već počeli izvoz u Rusiju, sutra nam dolaze partneri iz Bugarske, krenuli smo sa Austrijom i Švajcarskom zahvaljujući Heleniku, zatim imamo Mađarsku, pregovaramo s Ukrajinom pa čak i Nigerijom", rekao je direktor Bambija.

On je najavio da će u toku godine početi još jedna investicija u razvojni centar u koji će biti uloženo više od miliona evra.

Objasnio je da će tu biti postavljene mini linije na kojima će se probati inovacije u trenutnu proizvodnju i širenje proizvodnih programa.

Stajković je rekao da će u radu razvojnog centra učestvovati univerziteti i srednje škole, kako bi između ostalog studenti i učenici imali gde da sprovode praksu i stručno usavršavanje.

On je naglasio da je činjenica da je Bambi deo Koka kola Helenik grupe otvorila velike razvojne šanse i svetsko tržište za poznate proizvode ove požarevačke fabrike.

Predsednik Privredne komore Srbije Čadež naglasio je da je Bambi postigao privredni uspeh i u uslovima krize.

"Fantastična je stvar kada kompanija u godini koja nije nimalo laka uspe da poveća izvoz za 15 odsto. Fantastično je kada dođete u kompaniju koja je bila lider u regionu i vidite da polako raste u svetskog lidera kao deo Koka kola Helenik grupe", rekao je Čadež.

Objasnio je da Bambiju to omogućava da otvori svetsko tržište, jer će Bambijevih proizvoda uskoro verovatno biti u kafićima širom sveta koji su vlasništvo Koka - kole.

"To je nezamislivo bilo za nekog ko dolazi iz male zemlje sa malim tržištem", rekao je predsednik PKS-a.

Čadež je rekao da je Bambi ušao u sistem dualnog obrazovanja i pozvao roditelje i decu iz Požarevca i okoline da iskoriste priliku i upišu jedan od dva smera, operater u prehrambenoj industriji i prehrambeni tehničar, i pridruže se ovoj kompaniji.

"Uskoro će na proizvodima Bambija biti znak čuvarkuće što će kupcima značiti da su kupovinom tih proizvoda osigurali nekome u Srbiji radno mesto i pomogli da vrtići škole i bolnice izgledataju bolje, jer je taj proizvod 80 odsto napravljen u Srbiji", istakao je Čadež.

On je naročito pozdravio to što je nova rešenja iz oblasti robotike za potrebe proizvodnje u Bambiju stvorila grupa domaćih stručnjaka iz jedne zrenjaninske firme.

Direktor Koka - kola Helenik grupe za Srbiju i Crnu Goru Svetoslav Atanasov rekao je da Bambi ima veoma važnu ulogu u proizvodnom programu Koka kole, jer je to najveća akvizicija te korporacije i jedan od njenih napopularnijih brendova.

"Ovo će nam omogućiti da još više poboljšamo našu ponudu i rast Bambija, ne samo u regionu, već na čitavom tržištu koje pokriva Koka kola Helenik grupa. Za nas je srpsko tržište ono na kome se investira i Bambi je dokaz za to", rekao je Atanasov.

On je rekao da je Koka - kola sa kupovinom Bambija stekla učešće od 0,6 odsto srpske ekonomije i tržišta rada i da je to samo početak.

"Požarevac je uvek Bambi posmatrao kao svoje privredno bogatstvo, jer je to kompanija koja zapošljava naše ljude i puni budžet grada, ali utiče i na privredni rast Srbije", izjavio je gradonačelnik Požarevca Saša Pavlović.

On je pozdravio investicije kao znak da je Bambi uspeo da opstane i razvija se, a naročito najavljeno ulaganje u razvojni centar kompanije.

Investicija u novi proizvodni pogon je najveća od privatizacije Bambija i od ulaska Koka - kole u vlasništvo ove kompanije 2019. godine.

Piše:
Pošaljite komentar