Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

OD DANAS REDOVAN ŽELEZNIČKI SAOBRAĆAJ Obnovljen most između Platičeva i Šapca

09.04.2024. 13:19 16:02
Piše:
Foto: Infrastruktura železnice Srbije

Rekonstrukcija železničkog mosta između Platičeva i Šapca, na pruzi Ruma – Šabac – državna granica Zvornik, završena je 8. aprila 2024. godine, što je gotovo mesec dana  pre predviđenog roka, a redovan železnički saobraćaj preko mosta ponovo se uspostavlja od danas, najavljenho je iz Infrastruktura železnice Srbije.

Rekonstrukcija je počela 8. marta i prvobitno je bilo predviđeno da radovi traju 60 dana. Zahvaljujući intenzivnim radovima u proteklih mesec dana i maksimalnom angažovanju radnika u teškim uslovima na samom mostu, kao i povoljnim vremenskim uslovima, čitav posao završen je duplo brže nego što je to prvobitno bilo predviđeno.

Poslednja rekonstrukcija gornjeg stroja na ovom železničkom mostu bila je 1986. godine

Radovima na rekonstrukciji 680 metara dugog mosta preko Save bila je obuhvaćena zamena 1.151 mostovskog praga, zatim zamena oštećenih šina i kolosečnog pribora, kao i zamena dve od ukupno tri dilatacione sprave. Vrednost posla iznosi oko 44 miliona dinara, a radove izvodi ZGOP Novi Sad. Radovi su se odvijali svakodnevno u periodu od 8 do 18 sati, kada je pruga bila zatvorena za saobraćaj vozova, dok su železničke kompozicije prolazile od 18 sati uveče do 8 sati ujutru.

Poslednja rekonstrukcija gornjeg stroja na ovom železničkom mostu bila je 1986. godine, dakle pre gotovo pune četiri decenije.

80 metara dug most preko Save
1.151 mostovski prag zamenjen

Po redu vožnje, preko ovog mosta svakodnevno saobraća ukupno deset putničkih vozova, a odvija se i teretni železnički saobraćaj.

Most preko reke Save u Šapcu je građen od 1932. do 1934. godine kada je pušten u saobraćaj kao železničko-drumski most. Sredinom dvadesetog veka, nakon izgradnje drumskog mosta, na ovom mostu je ukinut drumski saobraćaj i nastavio je da funkciuoniše kao železnički.

Z. Ml.

Piše:
Pošaljite komentar