Koje javne ličnosti su najviše komunicirale s medijima?
BEOGRAD: Rasim Ljajić, Ivica Dačić, Ana Brnabić, Aleksandar Vučić, Zorana Mihajlović i Lepa Brena bili su najkomunikativniji državni i politički funkcioneri i javne ličnosti u Srbiji tokom 2019. godine, pokazali su rezultati istraživanja „Novinar - Vaš prijatelj“ koje je, osamnaesti put za redom, tokom decembra 2019. i januara ove godine, sprovela PR agencija „Pragma“.
Među državnim i političkim institucijama i organizacijama najbolje odnose s medijima imali su: Poverenica za zaštitu ravnopravnosti, Privredna komora Srbije, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka, Ministarstvo spoljnih poslova i Narodna stranka.
U kategoriji profitnih (privrednih) organizacija koje su najbolje komunicirale s medijima, izdvojili su se "Hemofarm", "Grand produkcija" i Olimpijski centar "Jahorina".
Među neprofitnim organizacijama novinari su izdvojili Fondaciju "Tijana Jurić" i fondaciju "Ana i Vlade Divac", te USAID.
Organizovani ili spontani javni događaji koji su, prema oceni novinara, obeležili prošlu godinu u Srbiji su: koncerti Zdravka Čolica u beogradskoj "Areni", utakmice FK Crvena zvezda u Ligi šampiona, protesti "1 od 5 miliona" i afera "Krušik".
Javne ličnosti koje su tokom 2019. godine imale najkvalitetniji nastup na društvenim mrežama su Novak Đoković i Aleksandar Šapić.
To su samo neki od rezultata istraživanja stavova 200 novinara srpskih medija.
U tradicionalnom istraživanju “Novinar - Vaš prijatelj” koje, krajem svake godine, sprovodi PR agencija „Pragma“, ispitanici analiziraju kvalitet odnosa s medijima javnih licnosti i organizacija u više kategorija.
Te kategorije su državne institucije, političke organizacije, privredne i neprivredne organizacije, političke i ostale javne ličnosti, a biraju se i organizacije koje imaju najbolje kanale i sredstva komunikacije s novinarima.