Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Koje javne ličnosti su najviše komunicirale s medijima?

12.03.2020. 14:52 14:58
Piše:
Foto: Dnevnik.rs

BEOGRAD: Rasim Ljajić, Ivica Dačić, Ana Brnabić, Aleksandar Vučić, Zorana Mihajlović i Lepa Brena bili su najkomunikativniji državni i politički funkcioneri i javne ličnosti u Srbiji tokom 2019. godine, pokazali su rezultati istraživanja „Novinar - Vaš prijatelj“ koje je, osamnaesti put za redom, tokom decembra 2019. i januara ove godine, sprovela PR agencija „Pragma“.

Među državnim i političkim institucijama i organizacijama najbolje odnose s medijima imali su: Poverenica za zaštitu ravnopravnosti, Privredna komora Srbije, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka, Ministarstvo spoljnih poslova i Narodna stranka.

U kategoriji profitnih (privrednih) organizacija koje su najbolje komunicirale s medijima, izdvojili su se "Hemofarm", "Grand produkcija" i Olimpijski centar "Jahorina".

Među neprofitnim organizacijama novinari su izdvojili Fondaciju "Tijana Jurić" i fondaciju "Ana i Vlade Divac", te USAID.

Organizovani ili spontani javni događaji koji su, prema oceni novinara, obeležili prošlu godinu u Srbiji su: koncerti Zdravka Čolica u beogradskoj "Areni", utakmice FK Crvena zvezda u Ligi šampiona, protesti "1 od 5 miliona" i afera "Krušik".

Javne ličnosti koje su tokom 2019. godine imale najkvalitetniji nastup na društvenim mrežama su Novak Đoković i Aleksandar Šapić.

To su samo neki od rezultata istraživanja stavova 200 novinara srpskih medija.

U tradicionalnom istraživanju “Novinar - Vaš prijatelj” koje, krajem svake godine, sprovodi PR agencija „Pragma“, ispitanici analiziraju kvalitet odnosa s medijima javnih licnosti i organizacija u više kategorija.

Te kategorije su državne institucije, političke organizacije, privredne i neprivredne organizacije, političke i ostale javne ličnosti, a biraju se i organizacije koje imaju najbolje kanale i sredstva komunikacije s novinarima.

Piše:
Pošaljite komentar