broken clouds
4°C
07.02.2025.
Нови Сад
eur
117.0992
usd
112.8015
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Које јавне личности су највише комуницирале с медијима?

12.03.2020. 14:52 14:58
Пише:
Фото: Dnevnik.rs

БЕОГРАД: Расим Љајић, Ивица Дачић, Ана Брнабић, Александар Вучић, Зорана Михајловић и Лепа Брена били су најкомуникативнији државни и политички функционери и јавне личности у Србији током 2019. године, показали су резултати истраживања „Новинар - Ваш пријатељ“ које је, осамнаести пут за редом, током децембра 2019. и јануара ове године, спровела ПР агенција „Прагма“.

Међу државним и политичким институцијама и организацијама најбоље односе с медијима имали су: Повереница за заштиту равноправности, Привредна комора Србије, Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, Повереник за информације од јавног значаја и заштиту података, Министарство спољних послова и Народна странка.

У категорији профитних (привредних) организација које су најбоље комуницирале с медијима, издвојили су се "Хемофарм", "Гранд продукција" и Олимпијски центар "Јахорина".

Међу непрофитним организацијама новинари су издвојили Фондацију "Тијана Јурић" и фондацију "Ана и Владе Дивац", те УСАИД.

Организовани или спонтани јавни догађаји који су, према оцени новинара, обележили прошлу годину у Србији су: концерти Здравка Чолица у београдској "Арени", утакмице ФК Црвена звезда у Лиги шампиона, протести "1 од 5 милиона" и афера "Крушик".

Јавне личности које су током 2019. године имале најквалитетнији наступ на друштвеним мрежама су Новак Ђоковић и Александар Шапић.

То су само неки од резултата истраживања ставова 200 новинара српских медија.

У традиционалном истраживању “Новинар - Ваш пријатељ” које, крајем сваке године, спроводи ПР агенција „Прагма“, испитаници анализирају квалитет односа с медијима јавних лицности и организација у више категорија.

Те категорије су државне институције, политичке организације, привредне и непривредне организације, политичке и остале јавне личности, а бирају се и организације које имају најбоље канале и средства комуникације с новинарима.

Пише:
Пошаљите коментар