Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Kineski turisti jedva čekaju da doputuju u Srbiju

14.05.2020. 16:49 16:54
Piše:
Foto: Youtube Printscreen

Počela je promocija Srbije kao turističke destinacije na poznatoj "Alibabinoj" turističkoj platformi "Fligi" u Kini, na kojoj je prošle godine ideju za putovanje potražilo oko 270 miliona korisnika, javlja Radio televizija Srbije.

Srbija je prva evropska zemlja, ispred koje je direktorka TOS-a, Marija Labović tokom dvosatnog uključenja uživo za Fligi, govorila o tome gde sve kineski turisti mogu da putuju kroz Srbiju i kako da ceo odmor provedu u našoj zemlji, sa posebnim naglaskom na to da je Srbija prva ukinula vize za kineske građane.

Tokom uključenja iz Beograda sa kineskim turistima na mreži, organizovana je šetnja od Kalemegdana do Skadarlije, ispričane su im priče iz cele Srbije i na kraju im je pokazana bogata gastronomska ponuda u beogradskoj boemskoj četvrti.

Prenos je završen nastupom folklornog ansambla, a pratilo ga je na hiljade koji su sve vreme ostali na mreži, a Srbija je dobila preko 200.000 lajkova.

Mnogi Kinezi su se tokom uključenja javljali sa komentarima da jedva čekaju da se steknu zdravstveni uslovi da posete našu zemlju. Tome je značajno doprinela i bliskost državnog vrha naše dve zemlje, kao i zahvalnost na pomoći koju je predsednik Srbije Aleksandar Vučić, iskazao kineskom predsedniku Si Đinpingu.

Srbija je u poslednje dve godine postala najbrže rastuća destinacija na Fligi platformi. U 2019. godini, broj rezervacija za putovanje u našu zemlju putem Fligi povećan je za čak 147 odsto.

Više od polovine ovih rezervacija su putnici mlađi od 35 godina. Budući da je Srbija dobar prijatelj kineskog naroda i destinacija bogata turističkim resursima, Fligi vidi ogroman

potencijal srpskog turističkog tržišta, zato su odlučili da kampanja sa Srbijom, ove godine, bude besplatna.

Fligi je putnički brend "Alibaba grupe", sa fokusom na mlađe generacije takozvanih milenijalaca. Odabrali su pet evropskih destinacija za kampanju uživo: Srbiju, Francusku, Nemačku, Finsku i Ujedinjeno Kraljevstvo.

Turizam iz Kine je privremeno obustavljen zbog uticaja koronavirusa virusa, međutim, Fligi se odlučio da kineske turiste inspiriše da putuju u Evropu u budućnosti.

Fligi će nastaviti da promoviše Srbiju u narednim mesecima kako bi se pripremili za dolazak u našu zemlju nakon što budu otvorene granice i u Srbiji i u Kini.

Piše:
Pošaljite komentar