Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Кинески туристи једва чекају да допутују у Србију

14.05.2020. 16:49 16:54
Пише:
Фото: Youtube Printscreen

Почела је промоција Србије као туристичке дестинације на познатој "Алибабиној" туристичкој платформи "Флиги" у Кини, на којој је прошле године идеју за путовање потражило око 270 милиона корисника, јавља Радио телевизија Србије.

Србија је прва европска земља, испред које је директорка ТОС-а, Марија Лабовић током двосатног укључења уживо за Флиги, говорила о томе где све кинески туристи могу да путују кроз Србију и како да цео одмор проведу у нашој земљи, са посебним нагласком на то да је Србија прва укинула визе за кинеске грађане.

Током укључења из Београда са кинеским туристима на мрежи, организована је шетња од Калемегдана до Скадарлије, испричане су им приче из целе Србије и на крају им је показана богата гастрономска понуда у београдској боемској четврти.

Пренос је завршен наступом фолклорног ансамбла, а пратило га је на хиљаде који су све време остали на мрежи, а Србија је добила преко 200.000 лајкова.

Многи Кинези су се током укључења јављали са коментарима да једва чекају да се стекну здравствени услови да посете нашу земљу. Томе је значајно допринела и блискост државног врха наше две земље, као и захвалност на помоћи коју је председник Србије Александар Вучић, исказао кинеском председнику Си Ђинпингу.

Србија је у последње две године постала најбрже растућа дестинација на Флиги платформи. У 2019. години, број резервација за путовање у нашу земљу путем Флиги повећан је за чак 147 одсто.

Више од половине ових резервација су путници млађи од 35 година. Будући да је Србија добар пријатељ кинеског народа и дестинација богата туристичким ресурсима, Флиги види огроман

потенцијал српског туристичког тржишта, зато су одлучили да кампања са Србијом, ове године, буде бесплатна.

Флиги је путнички бренд "Алибаба групе", са фокусом на млађе генерације такозваних миленијалаца. Одабрали су пет европских дестинација за кампању уживо: Србију, Француску, Немачку, Финску и Уједињено Краљевство.

Туризам из Кине је привремено обустављен због утицаја коронавируса вируса, међутим, Флиги се одлучио да кинеске туристе инспирише да путују у Европу у будућности.

Флиги ће наставити да промовише Србију у наредним месецима како би се припремили за долазак у нашу земљу након што буду отворене границе и у Србији и у Кини.

Пише:
Пошаљите коментар