Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

NEPOKRETNA MLADA NOVOSAĐANKA žrtva bahatosti i prevare: MOJA AGONIJA TRAJE MESECIMA

22.03.2024. 12:39 12:45
Piše:
Foto: Youtube Printscreen/Televizija 5 Užice

"Prvo sam dva meseca čekala da dobijem nova kolica, a onda sam bila osuđena na agoniju između obećanja, popravki na svoju ruku i uveravanja da je sve u redu, da bih na kraju došla do toga da moram da podnesem tužbu jer sam dovedena u zabludu" - navodi za "Blic" Radomirka Erbes iz Novog Sada koja tvrdi da je kao potrošač prevarena.

Tridesetogodišnja Radomirka svoju svakodnevnicu ne može da zamisli bez invalidskih kolica koja joj pomažu da se kreće i da nesmetano funkcioniše. Međutim, ta mogućnost joj je na izvestan način oduzeta zbog, kako tvrdi, neodgovornog ponašanja kompanije dobavljača, odnosno njenih zaposlenih zbog kojih nije bila u mogućnosti da na pravi način reklamira invalidska kolica i to gotovo dve godine.

Problemi sa točkom

Kako navodi ova Novosađanka, kolica su kupljena 31. decembra 2021. godine zahvaljujući Fondaciji "Osmeh na dar", ali su u njen posed došla tek dva i po meseca kasnije, tačnije 21. februara 2022. godine.

- Kada su mi kolica uručena, prisustvovala sam šturoj demonstraciji korišćenja, kada mi je i uručena "Izjava o odgovornosti prodavca za nesaobraznost prodate robe". Međutim, već prve nepravilnosti uočila sam nakon mesec i po dana korišćenja - navodi Radomirka.

Prema njenim rečima, 8. aprila je primetila da se čuje neko krckanje u predelu prednjeg levog točka pri opterećenju na kolica.

- Odmah u ponedeljak, 11. aprila sam pozvala prodavca koji je naveden kao osoba za kontakt u slučaju reklamacije. Sledećeg dana sam otišla u prodajni objekat i taj prodavac Srđan je pokušao da shvati šta je problem tako što se i sam vozao u njima, a zatim stavljao zamenske velike točkove, zatezao sve šrafove na celim kolicima uveravajući me da je inženjer i da se razume u te stvari, sve dok po mom ličnom osećaju, nije čak i pogoršao stanje kolica. Predložio je da stavimo veće točkove koje je imao u prodajnom objektu na šta sam ja pristala. Sve vreme uz moje insistiranje na zvaničnoj reklamaciji, on mi je govorio da će prvo na ovaj način da proba da otkloni kvar (što ja u tom trenutku mislim da je deo zvanične procedure) - objašnjava sagovornica "Blica".

Kolica na kratko prestaju da krckaju, a kada se ponovo pojavio isti zvuk, doduše nešto ređe, prodavac Srđan predlaže da ih Radomirka kod kuće par dana "testira".

Meseci agonije

Uz uveravanje da treba izbeći zvaničnu reklamaciju nemačkoj firmi koja je proizvođač kolica "da ne bi ostala bez njih dva meseca", Radomirka pristaje na predloge komercijaliste, odnosno prodavca domaćeg distributera da kolica sačekaju "kolegu iz Slovenije", te da reklamacija bude nakon praznika.

- Kada su konačno odnesena na reklamaciju, u tom trenutku ja ne poznajem tačnu proceduru, jer mi Srđan uporno govori da ako oni ne uspevaju da reše, poslaće kolica za Beograd u servis - dodaje Novosađanka.

Kako dalje objašnjava, posle zadržavanja kolica u zakonskom roku od osam dana, navodnih servisa u Beogradu i novih problema sa kolicima, došla je do saznanja da u Srbiji ne postoji ovlašćen servis koji može da popravlja invalidska kolica te nemačke kompanije, već to može isključivo slanjem za Nemačku!

Sa reklamacije u Nemačkoj kolica su vraćena tek septembra 2022. godine. Međutim, otklonjen je samo jedan problem i to ne trajno. U međuvremenu, stanje sa točkovima pogoršava samo korišćenje, što je, tvrdi Radomirka imalo direktnog uticaja na njeno zdravstveno stanje.

- Nakon tog iscrpljujućeg puta sa njima, odlučujem da sebe poštedim dodatnog stresa i nastavljam da koristim kolica u stanju u kakvom su iako se kroz vreme stanje sa njima pogoršava. Na kraju se odlučujem da ponovo pišem reklamaciju u januaru 2024. sa zahtevom da mi se daju nova kolica, na šta dobijam odbijenicu. Na to ulažem žalbu i pišem novu reklamaciju sa zahtevom da se poprave svi delovi kolica, i na to dobijam odbijenicu. Jedino što mi je preostalo jeste da tužim kompaniju, što sam i učinila - navodi tridesetogodišnja Novosađanka.

Kako za kraj navodi, pravnim putem će pokušati da dođe do svojih potrošačkih, ali pre svega ljudskih prava.

- Tužba je spremna, ali želela sam da izađem u javnost da bih skrenula pažnju ljudima da se dobro informišu o svojim pravima kako ne bi prošli kao ja - zaključuje Radomirka.

Blic.rs

Piše:
Pošaljite komentar