Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

НЕПОКРЕТНА МЛАДА НОВОСАЂАНКА жртва бахатости и преваре: МОЈА АГОНИЈА ТРАЈЕ МЕСЕЦИМА

22.03.2024. 12:39 12:45
Пише:
Фото: Youtube Printscreen/Televizija 5 Užice

"Прво сам два месеца чекала да добијем нова колица, а онда сам била осуђена на агонију између обећања, поправки на своју руку и уверавања да је све у реду, да бих на крају дошла до тога да морам да поднесем тужбу јер сам доведена у заблуду" - наводи за "Блиц" Радомирка Ербес из Новог Сада која тврди да је као потрошач преварена.

Тридесетогодишња Радомирка своју свакодневницу не може да замисли без инвалидских колица која јој помажу да се креће и да несметано функционише. Међутим, та могућност јој је на известан начин одузета због, како тврди, неодговорног понашања компаније добављача, односно њених запослених због којих није била у могућности да на прави начин рекламира инвалидска колица и то готово две године.

Проблеми са точком

Како наводи ова Новосађанка, колица су купљена 31. децембра 2021. године захваљујући Фондацији "Осмех на дар", али су у њен посед дошла тек два и по месеца касније, тачније 21. фебруара 2022. године.

- Када су ми колица уручена, присуствовала сам штурој демонстрацији коришћења, када ми је и уручена "Изјава о одговорности продавца за несаобразност продате робе". Међутим, већ прве неправилности уочила сам након месец и по дана коришћења - наводи Радомирка.

Према њеним речима, 8. априла је приметила да се чује неко крцкање у пределу предњег левог точка при оптерећењу на колица.

- Одмах у понедељак, 11. априла сам позвала продавца који је наведен као особа за контакт у случају рекламације. Следећег дана сам отишла у продајни објекат и тај продавац Срђан је покушао да схвати шта је проблем тако што се и сам возао у њима, а затим стављао заменске велике точкове, затезао све шрафове на целим колицима уверавајући ме да је инжењер и да се разуме у те ствари, све док по мом личном осећају, није чак и погоршао стање колица. Предложио је да ставимо веће точкове које је имао у продајном објекту на шта сам ја пристала. Све време уз моје инсистирање на званичној рекламацији, он ми је говорио да ће прво на овај начин да проба да отклони квар (што ја у том тренутку мислим да је део званичне процедуре) - објашњава саговорница "Блица".

Колица на кратко престају да крцкају, а када се поново појавио исти звук, додуше нешто ређе, продавац Срђан предлаже да их Радомирка код куће пар дана "тестира".

Месеци агоније

Уз уверавање да треба избећи званичну рекламацију немачкој фирми која је произвођач колица "да не би остала без њих два месеца", Радомирка пристаје на предлоге комерцијалисте, односно продавца домаћег дистрибутера да колица сачекају "колегу из Словеније", те да рекламација буде након празника.

- Када су коначно однесена на рекламацију, у том тренутку ја не познајем тачну процедуру, јер ми Срђан упорно говори да ако они не успевају да реше, послаће колица за Београд у сервис - додаје Новосађанка.

Како даље објашњава, после задржавања колица у законском року од осам дана, наводних сервиса у Београду и нових проблема са колицима, дошла је до сазнања да у Србији не постоји овлашћен сервис који може да поправља инвалидска колица те немачке компаније, већ то може искључиво слањем за Немачку!

Са рекламације у Немачкој колица су враћена тек септембра 2022. године. Међутим, отклоњен је само један проблем и то не трајно. У међувремену, стање са точковима погоршава само коришћење, што је, тврди Радомирка имало директног утицаја на њено здравствено стање.

- Након тог исцрпљујућег пута са њима, одлучујем да себе поштедим додатног стреса и настављам да користим колица у стању у каквом су иако се кроз време стање са њима погоршава. На крају се одлучујем да поново пишем рекламацију у јануару 2024. са захтевом да ми се дају нова колица, на шта добијам одбијеницу. На то улажем жалбу и пишем нову рекламацију са захтевом да се поправе сви делови колица, и на то добијам одбијеницу. Једино што ми је преостало јесте да тужим компанију, што сам и учинила - наводи тридесетогодишња Новосађанка.

Како за крај наводи, правним путем ће покушати да дође до својих потрошачких, али пре свега људских права.

- Тужба је спремна, али желела сам да изађем у јавност да бих скренула пажњу људима да се добро информишу о својим правима како не би прошли као ја - закључује Радомирка.

Blic.rs

Пише:
Пошаљите коментар