JP Pošta Srbije: Dostava penzija obavljaće se po planu
Dostava penzija na kućnu adresu za 190.000 penzionera obavljaće se po planu, počev od sutra, poručilo je JP "Pošta Srbije". Navode da u 90 pošta u Srbiji nije uspostavljen zakonski minimum procesa rada.
Javno preduzeće "Pošta Srbije" saopštilo je da se sprovode mere za uspostavljanje neometanog procesa rada u svim radnim jedinicama i poštama, sa ciljem blagovremene isplate penzija i regulisanja poštanskih tokova.
Preduzeće "Pošta Srbije" saopštilo je da se isplata penzija na šalterima obavlja neometano u 1.446 pošta širom Srbije.
"Tokom prvog dana isplate penzija na šalterima pošta isplaćeno je preko 103.000 penzija. Dostava penzija na kućnu adresu za 190.000 penzionera će se obavljati po planu počev od sutra, sukcesivno u narednih pet dana", saopštilo je to preduzeće.
Ističu da su od 3. decembra do danas "penzije blagovremeno isporučene na adrese 15.700 penzionera iz samostalnih delatnosti i blizu 61.000 poljoprivrednih penzionera".
Sprovedene mere kako bi pošiljke bile isporučene
Iz pošte saopštavaju i da su "zbog tehnoloških problema u fazi prerade zbog nezakonite obustave rada dela zaposlenih", sprovedene mere da pošiljke koje kasne budu u najskorije vreme isporučene do krajnjih destinacija.
"Uspostavljene procedure podrazumevaju davanje prednosti prioritetnim pošiljkama, poput medicinske opreme i materijala, hitne zdravstvene dokumentacije, pioritetnih pošiljaka važnih institucija i računa velikih korisnika koji pokazuju puno razumevanje i saradnju", saopštilo je JP "Pošta Srbije".
Mole korisnike za razumevanje i napominju da će svi potražni postupci i reklamacije biti blagovremeno rešavani.
U 90 pošta nema zakonskog minimuma procesa rada
Preduzeće "Pošta Srbije" je saopštilo da je otežano funkcionisanje poštanskog saobraćaja u prethodnim danima prouzrkovano "nezakonitim obustavama rada jednog manjeg dela zaposlenih".
"S tim u vezi, u 90 od ukupno 1.536 korporativnih i ugovornih pošta na teritoriji čitave Srbije onemogućeno je uspostavljanje zakonskog minimuma procesa rada, a mere koje se primenjuju imaju za cilj uspostavljanje neometanog rada šaltera i u pomenutih 90 pošta", saopštilo je to preduzeće.
Korisnicima je radi dobijanja neophodnih informacija na raspolaganju korisnički servis, i brojevi: 0700-100-300 i 011/3607-788, imejl [email protected] i kontakt forma na sajtu Preduzeća.
Za informacije o novčanim uslugama, uključujući i isplatu penzija, uveden je dodatni korisnički broj 011/3718-280.
"U ime preko 12.000 zaposlenih koji obavljaju savesno svoje radne obaveze, jer oni jedini imaju legitimitet da upute izvinjenje korisnicima, prenosimo jasnu poruku korisnicima da preduzimamo sve neophodne mere da zadržimo poverenje koje nam ukazuju", navedeno je u saopštenju.
(RTS)