ЈП Пошта Србије: Достава пензија обављаће се по плану
Достава пензија на кућну адресу за 190.000 пензионера обављаће се по плану, почев од сутра, поручило је ЈП "Пошта Србије". Наводе да у 90 пошта у Србији није успостављен законски минимум процеса рада.
Јавно предузеће "Пошта Србије" саопштило је да се спроводе мере за успостављање неометаног процеса рада у свим радним јединицама и поштама, са циљем благовремене исплате пензија и регулисања поштанских токова.
Предузеће "Пошта Србије" саопштило је да се исплата пензија на шалтерима обавља неометано у 1.446 пошта широм Србије.
"Током првог дана исплате пензија на шалтерима пошта исплаћено је преко 103.000 пензија. Достава пензија на кућну адресу за 190.000 пензионера ће се обављати по плану почев од сутра, сукцесивно у наредних пет дана", саопштило је то предузеће.
Истичу да су од 3. децембра до данас "пензије благовремено испоручене на адресе 15.700 пензионера из самосталних делатности и близу 61.000 пољопривредних пензионера".
Спроведене мере како би пошиљке биле испоручене
Из поште саопштавају и да су "због технолошких проблема у фази прераде због незаконите обуставе рада дела запослених", спроведене мере да пошиљке које касне буду у најскорије време испоручене до крајњих дестинација.
"Успостављене процедуре подразумевају давање предности приоритетним пошиљкама, попут медицинске опреме и материјала, хитне здравствене документације, пиоритетних пошиљака важних институција и рачуна великих корисника који показују пуно разумевање и сарадњу", саопштило је ЈП "Пошта Србије".
Моле кориснике за разумевање и напомињу да ће сви потражни поступци и рекламације бити благовремено решавани.
У 90 пошта нема законског минимума процеса рада
Предузеће "Пошта Србије" је саопштило да је отежано функционисање поштанског саобраћаја у prеthodnim данима проузрковано "незаконитим обуставама рада једног мањег дела запослених".
"С тим у вези, у 90 од укупно 1.536 корпоративних и уговорних пошта на територији читаве Србије онемогућено је успостављање законског минимума процеса рада, а мере које се примењују имају за циљ успостављање неометаног рада шалтера и у поменутих 90 пошта", саопштило је то предузеће.
Корисницима је ради добијања неопходних информација на располагању кориснички сервис, и бројеви: 0700-100-300 и 011/3607-788, имејл [email protected] и контакт форма на сајту Предузећа.
За информације о новчаним услугама, укључујући и исплату пензија, уведен је додатни кориснички број 011/3718-280.
"У име преко 12.000 запослених који обављају савесно своје радне обавезе, јер они једини имају легитимитет да упуте извињење корисницима, преносимо јасну поруку корисницима да предузимамо све неопходне мере да задржимо поверење које нам указују", наведено је у саопштењу.
(РТС)