У 2017. годину улазимо са 2,6 милиjарди корисника смартфона
У тренутку када закорачимо у 2017. годину, 2,6 милијарди људи користиће паметне телефоне, што ће чинити трећину светске популације, подаци су пословне платформе Statista.com.
Толика заступљеност мобилних телефона довешће до великих промена у многим сферама живота, пре свега у комуникацији, забави, едукацији, али и пословању, куповини и оглашавању, наводи се у саопштењу швајцарске софтверске агенције Намицс, чији су стручњациу анализирали на који начин ће те технолошке промене утицати на потрошаче.
Према подацима са Hostingfacts.com, већ сада има више оних који интернету приступају путем паметних телефона (52,7 одсто), него преко десктопа, док се чак четири од пет корисника смартфона одлучује за куповину на интернету путем паметног телефона.
Промена навика проузрокована овом технолошком револуцијом, довела је до развоја мобилног пословања познатог као "m-commerce“, који олакшава савременом потрошачу куповину и претраживање производа уз помоћ мобилних апликација.
"Истраживања показују да тзв. м-цоммерце расте брже у односу на e-commerce, и то 200 одсто брже, па је све више оних који место за своје услуге и производе купцима нуде и на мобилним платформама", објашњава Кетрин Симон из Намицса, швајцарске агенције за развој софтвера и пословних мобилних апликација.
Додаје да, било да је реч о малим и средњим предузећима, или верликим корпорацијама, сви без разлике морају да препознају важност интеграције бизнис апликација за мобилне уређаје - уколико желе да су присутни и видљиви на тржишту.
"Мобилне апликације нису захтевне за телефоне, не захтевају јаку интернет конекцију, немају у себи много тешких елемената попут видео снимака, због чега су приступачне и једноставне за употребу. Свака апликација нуди и могућност бежичног плаћања, па за куповину није физички потребна банковна картица, већ само њен број", наводи Симон.
"Живимо у времену у коме се производи и услуге налазе на нашим смартфон екранима. Избор је постао виртуелан, као и новац. Продавци размишљају као купци - уколико је потребно платити рачуне, изабрати намештај или купити поклон, мобилне бизнис апликације нуде им само клик до испуњења, стога можемо да очекујемо да ће у 2017. години овакав начин пословања бити све присутнији“, закључује Кетрин Симон из Намицса.
(Танјуг)