ЛАКШЕ ПЛАЋАЊЕ РАЧУНА ЗА СТРУЈУ Региструјте се на порталу брзо и једноставно
ЛАКШЕ ПЛАЋАЊЕ РАЧУНА ЗА СТРУЈУ Региструјте се на порталу брзо и једноставно
Нови портал "Увид у рачун" омогућава купцима брз увид у потрошњу и то одмах по обрачуну, пре слања званичног рачуна путем поште.
БЕОГРАД: Нови портал који је покренуо ЕПС "Увид у рачун" омогућава грађанима не само да преузму рачун већ и након обрачуна одмах и да га плате путем портала, изјавио је данас извршни директор снабдевања у Електропривреди Србије Радован Станић.
Он је подсетио да је ЕПС од 1. новембра за домаћинства и мале купце отворио нови портал и додао да је регистарација на порталу веома једноставна.
-Нови портал је електронски сервис који је усклађен са захтевима савремених дигиталних технологија. На тај начин ЕПС је купцима олакшао плаћање рачуна за струју, а дате су и нове могућности. Оно што је најважније, више нема чекања рачуна до 15. или 20. у месецу - рекао је он за РТС.
Станић је додао да нови портал омогућава купцима брз увид у потрошњу и то одмах по обрачуну, пре слања званичног рачуна путем поште.
-Купци могу преко портала и платити утрошену електричну енергију, а оно што је предност јесте да могу имати преглед свих својих уплата потрошње, по зонама, по тарифама и уназад три године - наводи Станић и наглашава да је то важно, јер на тај начин грађани могу утицати на своју потрошњу, али и искористити могућност попуста од 20 до 40 одсто, који је омогућен за оне који буду рационално трошили електричну енергију.
Станић је додао да је регистрација на порталу врло једноставна, уносите мејл са кога комуницирате и лозинку по избору.
-После тога добијате на тај мејл верификациони код од четири цифре, уносите га и већ сте регистровани на профилу - објашњава он.
Станић је рекао да за сада не постоји могућност да грађани поднесу приговор на рачун, јер се портал развија.
-До краја ове године или најкасније у јануару 2024. године постојаће и та могућност. У међувремену постоје стандардни начини комуникације или преко шалтера или преко мејла или телефоном. То већ наши грађани знају - додаје он.
Станић је рекао да очекује да ће сада бити мање гужве на шалтерима, јер портал пружа много информација, због којих су купци долазили на шалтере.
- С друге стране, омогућава електронско плаћање и нема потребе стајати у реду када све то можете завршити од куће на једноставан начин - додаје Станић. Он је додао да се за првих 24 сата регистровало на порталу око 12.000 корисника.
Станић је подсетио да грађани уколико рационално користе електричну енергију могу да остваре значајне попусте.
– Нижа тарифа има четири пута нижу цену од више тарифе. Они који своје учешће потрошње у нижој тарифи повећају за пет одсто у односу на прошлу годину добиће и додатних пет одсто попуста - објаснио је он.
Станић је подсетио да нижа тарифа у централној Србији траје од 22 до шест часова ујутру, на подручју Војводине од 23 до седам часова и на подручју Београда од 24 до осам часова ујутру.