БАНКОМАТ ВАМ ПРОГУТАО НОВАЦ ИЛИ ГА СКИНУО ДВАПУТ С РАЧУНА? Ево шта ТРЕБА ДА УРАДИТЕ да га БРЗО ДОБИЈЕТЕ НАТРАГ
Ако вам банкомат није исплатио новац, те је на екрану исписано да је дошло до неке грешке, али вам је на телефон стигла порука да је скинут новац са вашег рачуна, потребно је да одмах реагујете.
Најбоље би било да што пре одете у пословницу банке у оквиру које је и банкомат на ком сте покушали да подигнете новац, пише портал Бизнис.
Следећи корак јесте да поднесете приговор за неодобрену, неизвршену или неправилно извршену платну трансакцију, а новац ће вам највероватније бити исплаћен у року од неколико дана.
Још једна ситуација јесте и да банкомат ''прогута'' картицу. По објашњењу банкара, то се може догодити из различитих разлога. Рецимо, ако је корисник три пута погрешно укуцао ПИН, ако је картица повучена или је истекла, као и у случају када је оштећена.
Како се наводи, банкомати су програмирани тако да, из безбедносних разлога, у случају да је картица украдена, спрече неовлашћено подизање новца. Већина банкомата након десетак секунди ''увуче'' картицу коју неко није узео, па је поново избаци уз звучни сигнал, а ако је ни онда корисник не узме - тада је сачува.
Банкомат ће, углавном, после 20 секунди ''увући'' и новац који неко није узео, али га неће поново избацити.
Ако вам се деси да вам је банкомат грешком два пута скинуо новац са рачуна, највероватније нећете морати да урадите ништа. Новац ће бити враћен највероватније у року од 5 дана. Ако се плашите да од тога неће бити ништа, назовите кол центар. Све више послова обавља се искључиво на овај начин, како би се растеретили радници за шалтерима.