Вредност деоница Фејсбука и Амазона порасла током пандемије
МЕНЛО ПАРК: Чак и у време пандемије, Фејсбук бележи раст прихода од 11 одсто, док су деонице ове компаније порасле за осам одсто. У исто време деонице компаније Амазон порасле су за око четири одосто.
Све ово дешава се јер су потрошачи, односно Фејсбук (ФБ) корисници за време пандемије проводили више времена у својим домовима и за рачунарима.
У Канади и Сједињеним Америчким Државама дневно је регистровано око 198 милиона активних корисника, што је повећање за око три милиона корисника на дневној основи.
Истовремено, у Европи је забележено око 305 милиона дневних посетилаца ове друштвене мреже, што је прилично уобичајено.
Пораст корисника ове мреже, кажу у ФБ, одражава на повећан ангажман потрошача који више времена проводе код куће.
У протеклом периоду примећујемо знакове нормализације раста и ангажмана корисника јер су мере сузбијања епидемије олакшане широм света, а посебно у развијеним тржиштима на којима је улазак Фејсбука већи, наводи се у изјави компаније коју преноси портал Кликс.
На месечном нивоу, Фејсбук је посећивало око 3,14 милијарди корисника, што је разлика у односу на prеthodno тромесечје када је ову друштвену мрежу посећивало око 2,99 милијарди корисника. Ови подаци односе се на кориснике ФБ апликација попут Инстаграма, Месинџера и Воцапа.
Иако су аналитичари прогнозирали да ће ова компанија повећати приходе за трећи квартал за око 7,9 одсто, сама компанија прогнозира раст од око 10 одсто.
У исто време, након затварања тржишта у четвртак, Амазон је пријавио фискалну зараду у другом тромесечју. Деонице компаније порасле су за отприлике одосто.
Према прогнозама аналитичара, компанија Џефа Безоса очекује приход од 88,91 милијарди долара. Амазон очекује да ће нето продаја у трећем тормесечју бити између 87 и 93 милијарде долара, што представља међугодишњи раст између 24 и 33 одсто.
Компанија предвиђа распон оперативног прихода између две и пет милијарди долара.
Потрошили смо четири милијарде долара на трошкове током пандемије коронавируса како бисмо запосленима обезбедили сигурност, а купцима испоручили производе. Осим тога, сваком запосленом на првој линији и партнерима достављачима исплатили смо бонус у износу већем до 500 милиона долара, казао је извршни директор Амазона Џеф Безос.