У ЕПС-у ускоро јединствени кол центар за купце
БЕОГРАД: Сви купци "Електропривреде Србије" на гарантованом снабдевању ускоро ће моћи да добију информације и упуте приговоре преко јединственог кол центра, чији почетак рада се припрема, најавио је вршилац дужности директора ЈП ЕПС Милорад Грчић.
"Циљ нам је да купцима покажемо да бринемо о њима и да у директном контакту сазнамо шта може да се поправи да би читав систем боље функционисао. Веома нам је важно да кол центар буде успешан јер ће се то врло брзо видети и у пословним резултатима највеће компаније у Србији. Мере успеха биће и смањење броја позива са приговорима", рекао је Грчић у разговору са будућим оператерима кол центра. Оператери су у кол центар распоређени из других делова ЕПС-а и тренутно се обучавају за почетак рада на новој дужности.
Грчић је рекао да ЕПС жели да пружи још бољу услугу и истакао да је највећи број купаца одговоран и редовно измирује обавезе што се види и у повећању процента наплате на око 98 одсто.
"Имаћемо један број за целу Србију. Сваки захтев одмах ће бити евидентиран на јединственом порталу и одмах распоређен на решавање, било да се ради о питању из Бабушнице или Бачке Паланке. Желимо да се захтев брзо обради, реши и да купци у што краћем року добију обавештење о исходу", рекао је Грчић.
Да би се то осигурало подршка раду кол центра биће и око 500 запослених у систему ЕПС-а у свим деловима Србије, који се већ баве решавањем захтева корисника.
Добрим радом кол центра штеди се и време ЕПС-ових купаца јер се смањује потреба да лично долазе на шалтере.
Планирано је да кол центар буде грађанима на располагању сваког радног дана од 7.00 до 19.00 часова и суботом од 7.00 до 15.00 часова.
Позив ће бити бесплатан за око 3,5 милиона ЕПС-ових корисника из свих делова Србије.
Број телефона биће објављен накнадно, када кол центар почне да ради.
За кол центар је набављена најмодернија опрема и опремљене су просторије у којима ће радити оператери. У току је и припрема за надоградњу кол центра новим услугама.
План је да се кроз јединствен портал уведу дигитални сервиси и да се покрене мобилна апликација за кориснике. Читав овај сервис, корисничке услуге издиже на виши ниво, ефикаснији и технолошки напреднији, саопштио је ЕПС.