Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Теленор: Јунајтед група би да задржи доминацију на тржишту

01.02.2021. 14:55 15:26
Пише:
Фото: Youtube Printscreen

БЕОГРАД: Акционар PPF групе, која је власник компаније Теленор, Ладислав Бартоничек реаговао је данас на, како каже, непоуздано и нетачно извештавање медијске куће Н1 о сарадњи између Телекома и Теленора и оценио да Јунајтед група, у чијем је власништву СББ и Н1, жели да задржи своју доминацију на тржишту.

"Након још једног непоузданог и нетачног извештавања медијске куће Н1, мој једини закључак је да је интерес Јунајтед групе да покрене и подстакне тржишни рат у Србији. То није ни у чијем интересу, а најмање корисника. Категорично негирамо све наводе Н1 који су емитовани од 25. јануара надаље“, рекао је Бартоничек, а саопштено из Теленора.



Истиче да Јунајтед група ради у супротности са основним принципима слободног тржишта и уверен је, каже, да кључни мотив "серије лажних оптужби" лежи у чињеници да је Србија изузетно важна регија за Јунајтед групу, као и у забринутости по било ком питању које би водило губитку њихове стабилности или финансијске предвидљивости.



У саопштењу Теленора наводи се да нетачност извештавања Н1 које је усмерено против Теленора Србије и PPF групе не представљају ништа друго сем "токсичних напада конкурента".



Из Теленора сматрају да СББ брани своју дугогодишњу доминантну позицију (са 46,1 одсто тржишног учешћа) на тржишту дистрибуције медијских садржаја у Србији, вршењем притиска на независна регулаторна тела са циљем да се Теленор и други потенцијални конкуренти елиминишу у овој области.



Теленор у Србији намерава, истиче се у саопштењу, да креира понуду која је другачија од постојеће и да у њу уврсти садржаје различитих провајдера, укључујући и садржај Јунајтед групе.



Међутим, из те компаније кажу да је Јунајтед група одбила њихов иницијални предлог за комерцијалну сарадњу.



Упркос томе, из Теленора изражавају наду да ће у будућности Јунајтед група бити спремна да им уступи права емитовања њеног медијског садржаја, по комерцијалним условима.



Наглашавају да Теленор Србије нема никакав други план осим да прошири своје пословање као нови и јак пружалац услуга на тржишту широкопојасног приступа интернета и дистрибуције ТВ садржаја.



Из Теленора оцењују да је СББ политизовао врло стандардни пословни уговор између Теленора Србије и Телекома Србије.



Указују да је тај споразум састављен на основу свих закона и регулативе у Србији и достављен надлежном регулаторном телу Србије на одобрење.



PPF и Теленор су уверени да тај, како наводе, очигледни покушај утицаја на исход процеса неће ометати њихов рад и да ће Комисија за заштиту конкуренције донети одлуку независно од даљих спољних притисака.



Такође, PPF група и Теленор оштро критикују и противе се тактикама Јунајтед групе, која, како кажу, злоупотребљава положај који има као власник медијске куће Н1, вршећи утицај на уређивачку политику зарад сопствене комерцијалне добити.



PPF група и Теленор позивају српску медијску заједницу да преиспита те тврдње и увери се да Јунајтед група крши вредности, норме и законе на којима се темељи медијска слобода.



PPF група, која је власник Теленора, инвестира у више тржишних сегмената као што су финансијске услуге, телекомуникације, биотехнологија, некретнине и машинство.



Деловање PPF групе се простире од Европе до Северне Америке и широм Азије, а поседује средства која достижу 44 милијарди евра и глобално запошљава 98.000 људи.



PPF, наводи се у саопштењу, уплаћује порезе у свакој од 25 земаља у којима послује и ствара профит.

Пише:
Пошаљите коментар