Лидл: Дугорочни планови у Србији
БЕОГРАД: Компанија Лидл Србија, део немачког прехрамбеног дисконтног ланца Шварц група, дуго и темељно се припремала за улазак на српско тржиште и уложени труд је дао резултате, каже генерални директор Лидла Србија, Томислав Шапина, поводом обележавања прве године пословања у нашој земљи.
Током протеклих 12 месеци, Лидл је отворио 33 продавнице у 24 српска града и запослио више од 1.800 људи, а из компаније поручују да је ово тек почетак, да су планови за Србију дугорочни - а за следећу годину још и већи.
"На сваком кораку се види да је Лидл постао важан део живота људи у Србији, па имамо осећај као да се знамо дуже од годину дана", додаје Томислав Шапина.
У компанији оцењују да су позитивно утицали на српско тржиште малопродаје применом, како кажу, добре праксе и пружањем услова куповине у Србији као у другим европским земљама.
Као пример наводе то да купци сваки производ из Лидловог асортимана непрехране могу вратити у року од 30 дана од дана куповине, уколико им из неког разлога не одговара.
Истичу, такође, да Лидл Србија посебно негује партнерства са локалним добављачима воћа, поврћа, кафе и других сегмената, нудећи у свом асортиману и 350 домаћих производа.
Локалним произвођачима са којима сарађује, Лидл гарантује сигуран пласман производа и потенцијал за раст и развој пословања, а заузврат очекује стандардизован квалитет производа, кажу у овој компанији, која је доласком на српско тржиште проширила своју пословну мрежу на 32 земље света.