Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Lidl: Dugoročni planovi u Srbiji

11.10.2019. 12:11 12:16
Piše:
Foto: EPA/EFE KOCA SULEJMANOVIC

BEOGRAD: Kompanija Lidl Srbija, deo nemačkog prehrambenog diskontnog lanca Švarc grupa, dugo i temeljno se pripremala za ulazak na srpsko tržište i uloženi trud je dao rezultate, kaže generalni direktor Lidla Srbija, Tomislav Šapina, povodom obeležavanja prve godine poslovanja u našoj zemlji.

Tokom proteklih 12 meseci, Lidl je otvorio 33 prodavnice u 24 srpska grada i zaposlio više od 1.800 ljudi, a iz kompanije poručuju da je ovo tek početak, da su planovi za Srbiju dugoročni - a za sledeću godinu još i veći.



"Na svakom koraku se vidi da je Lidl postao važan deo života ljudi u Srbiji, pa imamo osećaj kao da se znamo duže od godinu dana", dodaje Tomislav Šapina.



U kompaniji ocenjuju da su pozitivno uticali na srpsko tržište maloprodaje primenom, kako kažu, dobre prakse i pružanjem uslova kupovine u Srbiji kao u drugim evropskim zemljama.



Kao primer navode to da kupci svaki proizvod iz Lidlovog asortimana neprehrane mogu vratiti u roku od 30 dana od dana kupovine, ukoliko im iz nekog razloga ne odgovara.



Ističu, takođe, da Lidl Srbija posebno neguje partnerstva sa lokalnim dobavljačima voća, povrća, kafe i drugih segmenata, nudeći u svom asortimanu i 350 domaćih proizvoda.



Lokalnim proizvođačima sa kojima sarađuje, Lidl garantuje siguran plasman proizvoda i potencijal za rast i razvoj poslovanja, a zauzvrat očekuje standardizovan kvalitet proizvoda, kažu u ovoj kompaniji, koja je dolaskom na srpsko tržište proširila svoju poslovnu mrežu na 32 zemlje sveta.

 

Piše:
Pošaljite komentar