Ер Србија увела услугу праћења пртљага
БЕОГРАД : Компанија Ер Србија покренула је нову услугу "BagJournеy" за праћење пријављеног пртљага током свих фаза путовања, која ће омогућити брзо утврђивање тачне локације пртљага, у ситуацијама када пртљаг касни.
"Уз помоћ BagJournеy, наши запослени сада могу у реалном времену да прате кретање пртљага у свим фазама путовања, да утврде последњу локацију на којој је пртљаг виђен и ефикасније решавају ситуације са пртљагом који касни", изјавио је извршни директор Ер Србије за саобраћај Деклан Келер.
Глобални систем BagJournеy, који је развио водећи произвођач авио-технологије СИТА, користи податке сакупљене са више аеродрома да би пратио пртљаг од његовог пријављивања на лет, преко сортирања, проласка кроз безбедносне провере, утовара у карго контејнере и авионе, све до достављања на аеродром, наводи се у саопштењу Ер Србије.
Подаци за ову услугу тренутно се прикупљају на Аеродрому "Никола Тесла" у Београду и 16 других аеродрома у мрежи Ер Србије, укључујући аеродроме Хитроу у Лондону, Шереметјево у Москви и Џон Ф. Кенеди у Њујорку.
У наредним месецима, услуга ће бити покренута и на осталим аеродромима.
Услуга је такође спојена са СИТА ЊорлдТрацер платформом, глобалним системом за праћење и усклађивање пртљага који путници могу да искористе да лоцирају свој пртљаг, закључује се у саопштењу.