Београдски аеродром добио нову путничку зону и Теслин трг
04.03.2021.
13:14
13:17
Коментари (0)
БЕОГРАД: Аеродром "Никола Тесла" у Београду који послује у саставу француске групе Ванси окончао је реновирање централне зоне за боравак путника пре укрцавања на лет, вредно више од два милиона евра, а путницима су на располагању нови фри шоп, ресторан и бесплатна гејминг зона и интернет.
Реконструкција је трајала пет месеци и изведена је у сарадњи са компанијом Dufry, највећим закупцем на аеродрому, рекао је за Танјуг извршни директор за комерцијалне послове аеродрома "Никола Тесла" Миодраг Мирковић.
Нова зона у коју се улази одмах након пасошке контроле обухвата проширен и модернизован фри шоп од 876 квадратних метара, зону за одмор путника "Теслин трг" са гарнитурама за седење, ресторан и кафе бар, гејминг зону и нови простор за родитеље и децу код гејтова 4 и 5.
"Главна комерцијална зона је преуређена у складу са комплетном рекострукцијом аеродрома, тако да омогући бољи комфор путницима. У ову зону заједно са нашим закупцем комапнијом Dufry смо инвестирати више од два милиона евра и направили нови ђути фри шоп који је опскрбљен новим брендовима, са бољом понудом домаћих произовда и који апсолутно омогућава најбољи могућио комформ путника", каже Мирковић.
Додао је да на "Теслином тргу", осим простора за одмор постоји и гејминг зона где путници свих узраста могу бесплатно да користе конзоле за игру, као и да путници у читавој зони могу да користе бесплатан интернет.
"Онда је ту и ресторан који има више од 200 места, саграђен по највишиим стандардима, и сада имамо комплетну зону која има скоро 2.000 квадрата намењену за одмор путника по најбољим стандардима комапније ''Ванси'' које она промовише на свих 45 аеродрома којима управља по целом свету", нагласио је Мирковић.
Београдски аеродром, додаје, ни раније није био далеко од тих стандарда, али их је сада додатно подигао.
Аеродром "Никола Тесла" добио је и три важне потрврде доброг пословања од највећег светског струковног удружења, Савета међународних аеродрома (АЦИ).
"Добили смо акредитацију за највиши ниво здравствених услова на аеродрому која подразумева да смо путницима обезбедили највише нивое чистоће и едукације о ковидуи поштовања свих предвиђених мера, локалних и међународних. Значи, добили смо акредитацију ''Хелт интернешенел аворд'', јер смо успели да покажемо да све наше процедуре, ознаке и све оно што примењујнемо на аеродрому је у склалду са највишиим стандардима", рекао је Мирковић.
Додао је како је од уторка аеродром власник још два признања која су, такође, стигла од Савета међународних аеродрома, а реч је о томе да је проглашен за аеродром са највишим квалитетом услуге у Европи у категорији ваздушних лука са прометом од пет до 15 милиона путника годишње и да има највише хигијенске стандарде.
"Прва награда је донета на основу истраживња које су путници попуњавали, и практично представља портврду наших залагања да стовримо najbolljе услове и квалитет услуге за све кориснике аеродрома", оценио је Мирковић.
Извршни директор за комерцијалне послове "Николе Тесле" нагласио је да се сви велики инвестициони радови побављају према плану и без обзира на епидемиолошке услове и кризу, и упркос чињеници да је аеродром као и читав сектор ваздушног транспорта у центру те кризе.
У току су обимни радови на проширењу капацитета аеродрома у које Ванси улаже више од 730 милиона евра.
Реч је о проширењу аеродромског терминала изградњи нове писте дуге 3,5 километра, нових рулних стаза и позиција за паркирање авиона, платформе за одлеђивање авиона, новог паркинга за аутомобиле са више од 1.500 паркинг места и приступних путева.