Стручњак Гугла: Србија у дигиталном развоју стигла до 2008.
БЕОГРАД: Србија је у дигиталном развоју „стигла“ до 2008. године, док се Велика Британија налази у 2022. години, сматра стручњак из Гугла Џонатан Френсис.
Френсис је на конференцији „Дигитал Day“ рекао да српски корисници проводе више времена у конзумацији дигиталних медија од корисника у Британији - 12 минута или 10 одсто времена више дневно.
Међутим, ваши оглашивачи то не препознају. Од свих медија, 25 одсто времена Срби конзумираји дигиталне медије, док оглашивачи троше само 11 одсто буџета на ову врсту медија, рекао је Френсис.
Србија је, констатује овај стручњак, у дигиталном развоју негде у 2008. години, пренео је „Блиц“.
Причао сам са људима из ваше земље и они тврде да „Србија није дигитална“. Мој одговор је: Србија је и те како дигитална, јер ваши грађани проводе много више времена на дигиталним медијима од светског просека, казао је Френсис.
Према његовим речима, проблем је само што фирме које се оглашавају у медијима то не препознају.
Оглашивачи су пред избором: да ли ће бити присутни тамо где су људи, или тамо где су људи некада били, закључио је Френсис.