Stručnjak Gugla: Srbija u digitalnom razvoju stigla do 2008.
BEOGRAD: Srbija je u digitalnom razvoju „stigla“ do 2008. godine, dok se Velika Britanija nalazi u 2022. godini, smatra stručnjak iz Gugla Džonatan Frensis.
Frensis je na konferenciji „Digital Day“ rekao da srpski korisnici provode više vremena u konzumaciji digitalnih medija od korisnika u Britaniji - 12 minuta ili 10 odsto vremena više dnevno.
Međutim, vaši oglašivači to ne prepoznaju. Od svih medija, 25 odsto vremena Srbi konzumiraji digitalne medije, dok oglašivači troše samo 11 odsto budžeta na ovu vrstu medija, rekao je Frensis.
Srbija je, konstatuje ovaj stručnjak, u digitalnom razvoju negde u 2008. godini, preneo je „Blic“.
Pričao sam sa ljudima iz vaše zemlje i oni tvrde da „Srbija nije digitalna“. Moj odgovor je: Srbija je i te kako digitalna, jer vaši građani provode mnogo više vremena na digitalnim medijima od svetskog proseka, kazao je Frensis.
Prema njegovim rečima, problem je samo što firme koje se oglašavaju u medijima to ne prepoznaju.
Oglašivači su pred izborom: da li će biti prisutni tamo gde su ljudi, ili tamo gde su ljudi nekada bili, zaključio je Frensis.