ОВАКО ће се градити: Од Бубањ Потока до Панчева ТУНЕЛИ, ПА ПУТ ПА ПУТ ИЗМЕЂУ
ПАНЧЕВО – Саобраћајни институт ЦИП тренутно ради идејни пројекат за део обилазнице од Бубањ потока до Панчева, дуг 31 километар, који ће обухватити два тунела – Лештане и Бубањ поток, као и велики друмско-железнички мост код Винче.
Радови би требало да почну током следеће године, будући да се очекује да пројекти буду завршени на пролеће. Како је најављено, прво ће се радити тунели, па мост, а онда пут између.
Према најавама надлежних, данас би требало да буде отворена деоница на Сектору 6, од Стражевице до петље Бубањ поток. То значи да је, уз ту последњу деоницу на траси до Бубањ потока, укупно завршено 47 километара обилазнице од Батајнице, од укупно 78 километара, колико обилазница око Београда треба да има када се буде дошло до Панчева.
Обилазница око Београда повезује крак Коридора 10б, Е-75 (граница са Мађарском, Хоргош – Нови Сад – Београд) са Коридором 10, Е-70 (граница са Хрватском, Батровци – Београд), државни пут ИБ реда број 26 и Рутом 4, Е-763 “Милошем Великим” (Београд – Пожега – граница са Црном Гором Бољаре) и поново делом Коридора 10, Е-75 (Београд – Ниш – Прешево – граница са Македонијом).
Иако је сада обилазница ауто-путем спојена са Коридором 10 код Бубањ Потока, најављено је да ће се ускоро градити и наставак, тзв. сектор Ц од Бубањ Потока и Винче, преко Дунава, до Панчева, у дужини од 31 километар, како би се наставио саобраћајни прстен. Предвиђена је градња комбинованог друмско-железничког моста преко Дунава, између десне обале насеља Винча и леве обале насеља Старчево, и наставак железничке пруге Бели Поток-Панчево у дужини од 29 километара.
Изградња обилазнице око Београда почела је 1991. године, а после 32 године коначно је завршен комплетан део од Батајнице до Бубањ Потока, чиме се та саобраћајница спаја Коридором 10 у пуном профилу ауто-пута.