СТРАХ ОД КОНКУРЕНЦИЈЕ КУПЦИМА НА РАДОСТ Амазон представио нови веб излог с јефтиним производима по цени испод 20 долара ИМА ЛИ И БЕСПЛАТНЕ ДОСТАВЕ?
Амазон је представио нови излог с јефтиним поризводима, који ће бити доступан преко мобилне апликације компаније, како би одговорила на убрзани тржишни раст конкурентских фирми, као што су Тему и Шејн.
Технолошка компанија фокусирана на електронску трговину отворила је виртуелну продавницу под називом "Амазон хаул", преко које се могу купити одећа, кућне потрепштине, електроника и други артикли по цени испод 20 долара, пренео је Си-Ен-Би-Си.
Америчка телевизија наводи да нови веб излог обећава "лудо ниске цене" за широк асортиман робе, па је тако помоћу поменуте апликације, примера ради, могуће купити увијаче за трепавице и рукавице за рерну од једног долара или сушилицу за нокте од три долара.
Компанија нуди бесплатну доставу за поруџбине веће од 25 долара или уз накнаду за доставу од 3,99 долара за поруџбине испод тог прага.
Амазон напомиње ''да проверава'' производе које нуди "Хаул" како би се уверио да су безбедни, аутентични и у складу са регулаторним захтевима.
"Проналажење одличних производа по веома ниским ценама је важно за купце и ми настављамо да истражујемо начине на које можемо да радимо с нашим партнерима из продаје како би они могли да понуде производе по веома ниским ценама", рекао је Амазонов потпредседник за услуге светских продајних партнера, Дармеш Мехта.
Си-Ен-Би-Си је раније известио да Амазон планира да покрене сопствену дисконтну веб продавницу са робом која се испоручује директно из Кине.