ПОРЕСКА УПРАВА ОТВОРИЛА НОВИ КАНАЛ КОМУНИКАЦИЈЕ Виртуелни порезник на услузи грађанима
Пореска управа Србије отворила је нови канал комуникације, виртуелни обвезник-четбот, са циљем да унапреди своје услуге и олакша доступност информација пореским обвезницима, објављено је на сајту Пореске управе.
Виртуелни порезник представља интерактивни алат који омогућава пореским обвезницима да на брз и једноставан начин добију опште информације из области Закона о пореском поступку и пореске администрације и Закона о порезу на доходак грађана.
Овај канал комуникације, који је доступан 24 сата, осмишљен је да би обвезницима пружио подршку у проналажењу релевантних информација, али, како су навели из Пореске управе, те информације имају искључиво информативни карактер, те нису обавезујуће нити могу заменити правно мишљење или савет у конкретним порескоправним ситуацијама.