ПИВОПИЈАМА СЕ ПИШЕ ЦРНО, ИЛИ ДВА Компанија Дијаџио разматра продају све популарнијег бренда пива Гинис
Мултинационална компанија за производњу и дистрибуцију пића ''Дијаџио'' разматра да уновчи све већу потражњу за чувеним брендом пива "Гинис" путем продаје или понуде акција на берзи, објавио је Блумберг.
Продаја или издвајање бренда су међу опцијама које компанија разматра као део плана за увећање свог капитала, пренео је Гардијан.
Бренд "Гинис" је процењен на 10 милијарди долара (око 9,5 милијарди евра).
Ово пиво, које спада у врсту ''ирски стаут'', постало је нарочито популарно код припадника такозване генерације З, рођених крајем прошлог и почетком овог века, пише Гардијан
Велика потражња за "Гинисом" владала је у време Божићних празника, што је чак довело до несташица тог пива.
Поменуте спекулације о продаји довеле су до раста акција компаније на данашњем трговању на лондонској берзи за четири одсто и ставиле ''Дијаџио'' на врх листе индекса ФТСЕ 100.
Производњу овог пива започео је 1759. године Артур Гинис у Даблину и то је данас један од најпознатијих ирских производа, с продајом од више милиона кригли дневно широм света.