ДОБИЈА ЛИ TEMU ДОСТОЈНОГ КОНКУРЕНТА? Долази нова шопинг платформа са никад нижим ценама ДИРЕКТАН РАТ СА КИНЕСКИМ БАГАТЕЛАМА
Амазон је покренуо нови аутлет под називом Haul, који поставља максималну цену производа на 20 долара, у покушају да се супротстави нискобуџетним трговцима Temu и Shein.
Гигант за онлајн куповину представио је Haul као мобилно искуство доступно у својој апликацији за куповину за кориснике у САД у среду.
Кажу да купци могу очекивати "лудило ниске цене" на Haul производима који "вреди чекати" до две недеље за испоруку.
Кинески конкуренти Амазона у е-трговини уживали су у брзом расту у последњим годинама, али су се такође суочили с критикама због утицаја на животну средину приликом производње и слања све јефтинијих производа.
"Temu и Shein су се суочили с критикама због коришћења рупа у законодавству за увоз и због тога што су расипни и еколошки неодговорни", рекла је аналитичарка maloprodaje Forrester-a, Сучарита Кодали, за BBC News.
"Овај покушај изгледа да има исте изазове", додала је говорећи о Amazon Haul-у.
Haul означава дуго очекивани улазак платформе у продају јефтинијих производа с дужим временом испоруке - пословни модел који је подстакао успон Temu и Shein-а.
Међутим, регулатори широм света показују све више опрезности у вези с успоном платформи које продају масовно произведене производе по врло ниским ценама.
Европска комисија је такође покренула акцију против Temuа у октобру због забринутости да не успевају да зауставе продају илегалних производа.
Амазон је поставио ниске цене као централну тачку своје понуде с Haul-ом.
Поред максималне цене од 20 долара, компанија тврди да ће већина производа коштати мање од 10 долара.
Примери укључују сет од три бријача и "елегантан сет огрлице, наруквице и наушница" који су доступни за нешто мање од три долара по комаду, према саопштењу за медије.
Бесплатна испорука биће такође доступна за поруџбине од 25 долара или више уз испоруку од једног до два дана.
"Проналажење одличних производа по врло ниским ценама важно је за купце, а ми настављамо да истражујемо начине на које можемо сарађивати с нашим продајним партнерима како би могли да понуде производе по ултра-ниским ценама", рекао је Дармеш Мехта, потпредседник за услуге глобалних продајних партнера у Амазону.
Компанија тврди да ће "бета" Haul искуство куповине омогућити да сви производи који се продају буду подржани гаранцијама за производе и пружиће сигурност у погледу њихове безбедности.
Мехта је рекао да је још "рано" за овај нови вертикални модел продаје, и да ће повратне информације купаца бити испраћене како би "усавршили и проширили" платформу у наредним недељама и месецима.
BBC је питао Амазон када ће и да ли ће услуга бити лансирана у Великој Британији.
Кодали је додала да овај пројекат није без ризика за Амазон.
Рекла је за BBC да постоје докази да купци "постају уморни од лошег квалитета производа и спорих испорука."
"Ако производи буду разочарали купце и буду непрофитабилни за Амазон, не очекујем да Haul дуго траје", закључила је.
(Telegraf.rs)