Извршни директор компаније Брајан Чески рекао је да лажни огласи стварају додатне трошкове за Аирбнб и представљају "највећи ризик за репутацију компаније".
"Ако не можете да верујете када резервишете смештај преко Аирбнб-ја да је то стварно и да ће вам се допасти, онда ћете остати у хотелу", навео је он, преноси АП.
Компанија планира да користи вештачку интелигенцију како би могла да проверава огласе у пет земаља које представљају највећа тржишта за ову платформу, а међу њима су и САД и Велика Британија.
Домаћини који нуде смештај ће ући у објекат и отворити апликацију Аирбнб, а ГПС ће потврдити да су на тачној адреси. АИ ће се користити за упоређивање слика уживо са сликама које домаћин користи на огласима.
Некретнине у САД, Великој Британији, Канади, Француској и Аустралији које прођу тест добиће икону "проверено" на својим огласима почев од фебруара. Компанија је саопштила да ће верификовати Аирбнб огласе у још 30 земаља, а цео процес ће започети крајем следеће године.