ЗБОГ ЊЕГА СЕ ХРВАТСКОЈ СМЕШИ ПОБЕДА НА ЕВРОВИЗИЈИ! Ево ко је заправо Baby Lasagna и шта се крије иза његовог хита „Рим Тим Таги Дим”

Baby Lasagna је убедљиви победник овогодишње Доре и представљаће Хрватску на Евровизији.
1
Фото: Universal Music Serbia

И док чекамо да сазнамо ко ће Србију представљати на Евровизији, у Хрватској еуфорија око њиховог представника не престаје да се смањује. 

Одмах након откривања песме „Рим Тим Таги Дим“ објављене у издању Virgin Music Group, а дистрибуиране путем Universal Music Хрватска, музичар је привукао велику пажњу јавности и истакао се преко ноћи као један од фаворита за представљање Хрватске на „Песми Евровизије” која ће ове године бити одржати у Шведској.

Иако је у такмичење ушао као резерва, музичар је успео да својим, како га сам описује, „енергичним, смешним, детињастим и инвазивним“ наступом освоји како срца публике, тако и стручни жири. У недељу је у великом финалу хрватске Доре пристигло више од 180.000 гласова публике, а када се бројке претворе у поене, уметник је награђен са импресивних 247 бодова, што му је донело убедљиву победу након које је Хрватска скочила на друго место на кладионицама као један од фаворита за победу на Евровизији.

„Хвала свима на подршци. Захвалан сам свима који су гласали и хвала мом тиму. Видимо се у Малмеу. Мјау“, поручио је Baby Lasagna на свом званичном Инстаграм профилу. После победничког наступа одржана је и конференција за медије током које је музичар поделио своја размишљања о победи, следећим корацима, осталим учесницима Песме Евровизије и подршци породице.

Фото: Universal Music Serbia

„Кад изађем на бину нешто у глави се преокрене и ја постанем неко други на та три минута или колико год траје песма. То је неки други Марко, то је Baby Lasagna“, додао је уметник.

Певач је обећао спектакл када је наступ у питању и своје обећање је испунио, а о његовом успеху сведочи и прва позиција на трендингу платформе Јутјуб у Хрватској. Музички видео, који је представљен свеже пред полуфинале, од свог објављивања погледан је скоро 900.000 пута.

„Ово је највећи спот моје досадашње каријере, а мислим да се то може и видети. Јако сам поносан на моје најближе који су учествовали у стварању спота - режисери, сниматељи и статисти. Још једна сарадња са Росе Артом из Истре уродила је плодом на који смо мој целокупни тим и ја поносни, а надам се да ће и љубитељи Lasagne уживати у споту као и ми. Волео бих да се захвалим статистима, фолклорном друштву Умага, управи града Умага и осталим сарадницима који су ми омогућили да музичким видеом пренесем емоције“, изјавио је Baby Lasagna након изласка спота.

Фото: Universal Music Serbia

Песма „Рим Тим Таги Дим“ је убрзо након објављивања освојила радијски етар и заузела високу четврту позицију топ листе Хртоп40. Поред мноштва медијских објава и великог броја коментара на друштвеним мрежама, наступ једног од фаворита фанова Евровизије из целог света тренутно броји више од 900.000 прегледа на званичном ХРТ / DoraYouTube каналу.

Иначе, иза имена Baby Lasagna стоји млади музичар Марко Пуришић из Умага. Марко своје дугогодишње стваралачко искуство користи за поигравање различитим жанровима, а његов опуштен приступ музици огледа се у хумору и лежерности текстова. Користећи се музиком, Марко покушава да пренесе дубљу поруку о бригама и проблемима света. Уметник ће 7. маја наступити у првој половини првог полуфинала Евровизије у Малмеу, а кладионице и коментари интернационалне публике предвиђају пласман у финале и високу позицију у истом.

 

EUR/RSD 117.1131
Најновије вести