КАМПАЊЕ СА СВРХОМ „Дијамант” освојио две титуле на фестивалу друштвене одговорности
ЗРЕЊАНИН: Пројекти компаније „Дијамант” из Зрењанина „Прати сунцокрет” и „Заокружи празнике, учини добро дело”, осмишљени у циљу пружања подршке друштвено осетљивим категоријама, награђени су титулама за кампање са сврхом за 2024. годину.
Фестивал „Кампање са сврхом” посвећен је препознавању и промоцији друштвено одговорних иницијатива, које доприносе добробити појединаца, деце и друштва у целини.
Кампања „Прати сунцокрет” усмерена је на пружање подршке особама са Дауновим синдромом, а самим тим и на подизање свести о важности инклузије у друштву. Поред новчане донације Савезу удружења за помоћ особама са Дауновим синдромом, реализоване су бројне активности које су допринеле видљивости оних које друштво перципира као другачије.
– Трудимо се да сваке године кампањи дамо нови печат. До сада смо организовали креативне радионице, рекреативне и едукативне кампове како бисмо подстакли дружење и даље умрежавање чланова савеза у све токове друштва. Осмислили смо химну посвећену заједништву, мотивима солидарности осликали зид наше фабрике у Зрењанину, а последња у низу је активација на друштвеним мрежама где су се наши, сад већ другари из савеза, нашли у улози дизајнера. Са пуно маште и љубави, која је само њима својствена, креирали су кецеље од чије продаје је сав приход дониран организацији „Дечје срце”. Поносни смо што кроз овакве пројекте доприносимо развоју толерантнијег друштва и покрећемо теме које су важне за све нас, јер као што слоган наше кампање, каже – „Више смо слични, него различити” - изјавила је бренд менаџерка компаније „Дијамант” Бојана Петрашек Дунђерски.
Празници су време даривања, хуманости и јединства, а то су вредности које је „Дијамант” претворио у конкретна дела. У децембру 2023. је покренута кампања „Заокружи празнике, учини добро дело”, током које је донирано више од 15.000 производа за Банку хране у Београду.
– Посебно се радујемо што су сврха и значај ове кампање препознати, јер нам је циљ био да укажемо да свако од нас малим гестовима може да учини велику разлику у квалитету живота других људи. Кренули смо од комуникације на друштвеним мрежама и упутили позив свима да нам се придруже у иницијативи која доноси позитивне промене – изјавила је менаџерка комуникација компаније „Дијамант” Сања Титин.
Креиран је посебан Инстаграм филтер, а све што је било потребно је да заинтересовани направе фотографију или видео и означе профил „Дијаманта”.
– Сваки објављени садржај подразумевао је донацију наших производа, а ми смо поносни што смо наишли на велики одзив и што смо на неки начин ујединили заједницу и заиста заокружили празнике и годину добрим делом – истакла је Титин.
Фестивал друштвено одговорне комуникације покренут је од стране Удружења „Жуте Паталоне – Иницијатива за проучавање детињства и Концепт инкубатор друштвене одговорности” и за циљ има да инспирише комуникацију усклађену са друштвеним потребама, посебно у области која се тиче добробити деце.
Ж. Балабан