Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Ако нема „прекњижења“ извршитељи куцају на врата старом власнику

20.11.2018. 11:16 11:20
Пише:
Фото: Dnevnik.rs

ЗРЕЊАНИН: Један од највећих проблема у односу са корисницима, односно потрошачима, ЈКП „Градска топлана” из Зрењанина има због тога што, приликом промене власништва, нови власници некретнине не пријаве промену том јавном предузећу.

„Због неплаћених дуговања туже се корисници услуга који су евидентирани у нашим базама, а они више нису власници некретнина на чијим картицама постоје дуговања због којих су њихови предмети предати извршитељима. Обавеза је како купца, тако и продавца некретнина, било да су у питању станови или куће, које користе услугу ЈКП „Градска топлана“, да у року од 15 дана од промета некретнине изврше промену у евиденцији нашег предузећа.

Промену могу урадити продавци или купци у корисничком сервису ЈКП „Градска топлана”, на адреси Раде Кончара број 10. Довољно је да се суграђани појаве са купопродајним уговором и личном картом, и тај се посао завршава за неколико минута”, кажу у „Градској топлани”.

Уколико неко наследи некретнину, потребно је да уради исто, како би евиденција „Топлане” била ажурирана и тачна. У случају када се не изврши превод корисника услуга, тада настаје проблем, јер „Топлана” тужи оног корисника који је у њиховој бази.

„Имамо случајеве где нам се за дуговања које је направио нови власник некретнине јављају стари власници са информацијом да су им извршитељи блокирали рачун или почели са наплатом наших потраживања. Цео проблем настаје зато што преводи нису извршени на време, односно у року од 15 дана од промета некретнине”, кажу у „Градској топлани”.

Када се стари власници јаве због дуговања које је направио нови власник некретнине на којој се користе услуге грејања или природног гаса, „Топлана” тражи да се достави доказ о извршеној промени, те од датума када се стари власник обратио, обавља превод и у евиденцију уноси новог власника. Како је обавештење о промени корисника добијено накнадно, „Топлана” упућује старог власника некретнине да сва међусобна права и обавезе регулише са новим власником. У оваквим ситуацијама настају нови и додатни трошкови.

Зато из „Топлане” поручују да се промене, било да је у питању наследник, продавац или купац некретнине, изврше у наведеним роковима. У случајевима када за дуговање, које је на некој некретнини настало, тужба стигне покојном лицу, ЈКП „Градска топлана“ биће приморана да наплату потраживања изврши од наследника некретнина, поручују из овог предузећа.

Ж. Б.

Пише:
Пошаљите коментар
Због неплаћених обавеза извршитељи ће вас и изути

Због неплаћених обавеза извршитељи ће вас и изути

28.04.2018. 19:03 21:14