СИГУРНИМ КОРАКОМ ДО ПОЛУФИНАЛА КУПА: Одбојкаши Војводине поново бољи од Карађорђа
Одбојкаши Војводине пласирали су се у полуфинале Купа Србије победом над Карађорђем у реваншу четвртфинала.
Победа Војводине
Преостало је да се одигра трећи сет који није имао никакву важност, јер је све већ било решено. Војводина је диктирала ритам, а тренер је шансу пружио другим играчима, Перовићу, Копитићу, Кокези, Марићу. Карађорђе је дисао за вратом домаћину, али је све ишло ка томе да се заврши у три сета.
Велики преокрет Војводине за 2:0 и полуфинале
Пад у игри Војводине, док је Карађорђе био у налету и брзо је стекао пет поена предности – 12:5. Мењао је Наранчић, пробао да стабилизује пријем па је Елезовић ушао уместо Кулпинца, али брзо је на семафору освануло 17:11. Успели су домаћи да приђу на три поена заостатка (17:14) и наговестили да се неће лако предати. Губили су 18:23, али су везали три поена за 21:23 и опасно припретили ривалу. Стигао је Карађорђе до сет лопте (24:21), али је две пропустио (24:23), а двојни блок Станковић-Савовски режирао је изједначење (24:24). Гости су послали лопту у аут, а Савовски је био незадржив у нападу за 26:24 и пролаз у полуфинале.
Војводина повела 1:0
Одбојкашки клуб Војводина је одлучио да, упркос томе што је у понедељак завршена тродневна жалост због трагедије на железничкој станици у Новом Саду, не пушта музику током утакмице, а навијаче је замолио да не користе бубњеве, трубе и сличне реквизите. У атмосфери која приличи више тренингу, само уз аплаузе са трибина и примерено навијање, домаћин је повео 1:0.
У равномерном одмеравању снага видело се да ће нијансе одлучивати у овој деоници – 21:21, те 23:23. Имала је Воша 23:22, али су Вемић и Стил донели гостима прву сет лопту (24:23). Међутим, у важном тренутку поентирао је Станковић, Воша се потом добро снашла на мрежи за преокрет 25:24, а капитен Убипарип је блоком један на један са Стилом био успешан за 26:24.
Бранилац трофеја је у првом сусрету у гостима славио 3:1 и сада су му била потребна два сета за пролаз у следећу фазу.
Упркос томе што је у понедељак завршена тродневна жалост због трагедије на железничкој станици у Новом Саду, ОК Војводина је одлучио да не пушта музику током утакмице, а навијаче је замолио да не користе бубњеве, трубе и сличне реквизите. У атмосфери која је више личила на тренинг, само уз аплаузе са трибина и примерено навијање, домаћи су остварили зацртани циљ.
Нијансе су одлучивале у првој деоници, гости су први дошли до сет лопте (24:23), али су домаћи наређали три поена за преокрет, а коначни ударац дао је, капитенски, Убипарип, у дуелу један на један изблокирао је Стила за 26:24 и вођство од 1:0.
Нашли су се црвено-бели на корак од полуфинала, али су се добро помучили да дођу то тога у другом сету. Губили су све време, били су и шест поена у заостатку (11:17), а пет у завршници (18:23). Тада је уследио велики преокрет и Вошина серија 6-1, без грешке. Противник је био дотучен резултатом 26:24, а домаћин је прошао у полуфинале.
Војводина – Карађорђе 3:0 (26:24, 26:24, 25:22)
НОВИ САД: Велика сала Спенса, гледалаца: 100, судије: Баланџић (Београд), Радовановић (Стара Пазова).
ВОЈВОДИНА: Антуновић 9, Недић (либеро), Перовић 3, Кулпинац 3, Милановић, Марић, Елезовић 4, Убипарип 13, Мишковић (либеро), Копитић 4, Станковић 8, Кокеза 1, Алексић, Савовски 12.
КАРАЂОРЂЕ: Танић (либеро), Вемић 6, Шормаз, Стил 13, Филиповић, Хузејровић 2, Дустинац 5, Миловић (либеро), Вујовић 2, Маћешић 2, Радовановић 2, Бошњак 3, Бојовић 3, Бекрић 11.
УОЧИ УТАКМИЦЕ
Црвено-бели, који бране трофеј, су у Тополи у првој утакмици славили резултатом 3:1 и имају лепу предност пред овај дуел одлуке, а потребна су им два сета за пролаз даље.
Новосађани су у победничком ритму, уписали су седам тријумфа у низу у Суперлиги и Купу Србије и желе да наставе тако.
Иако је у понедељак завршена тродневна жалост у Војводини због трагедије на железничкој станици у Новом Саду клуб је апеловао на навијаче да не користе трубе, бубњеве и слично, а свакако се током утакмице неће пуштати музика.
Пре почетка сви у великој сали минутом ћутања одали су почаст настрадалима у поменутој трагедији.
К. Бугарски