За нове капиталне пројекте у Војводини 804 милиона динара
Управа за капитална улагања АП Војводине објавила је данас шест јавних конкурса за финансирање и суфинансирање пројеката на територији АП Војводине за које је издвојено укупно 804 милиона динара.
Пројекти су из областисаобраћајне инфраструктуре, водоснабдевања и заштите вода, локалног и регионалног економског развоја, предшколског образовања и васпитања, социјалне и здравствене заштите
За подршку локалним самоуправама на територији АП Војводине у реализацији пројеката који доприносе развоју и унапређењу саобраћајне инфраструктуре, обезбеђено је 350 милиона динара.
Локалним самоуправама је омогућено да на конкурсу за финансирање и суфинансирање пројеката у области водоснабдевања и заштита вода конкуришу за пројекте за које је Управа издвојила 150 милиона дринара.
Управа за капитална улагања АП Војводине издвојила је 125 милиона динара за подршку пројеката у области локалног и регионалног економског развоја.
По први пут, средства се додељују и за финансирање и суфинансирање пројеката у области социјалне заштите у укупном износу од 57 милиона динара. Право учешћа на јавном конкурсу имају установе социјалне заштите које пружају услугу домског смештаја чији је оснивач АП Војводина.
За пројекте из области здравствене заштите опредељено је укупно 50 милиона динара који ће да допринесу развоју и унапређењу квалитета здравствене заштите на територији АП Војводине.
За предшколско образовање и васпитање Управа за капитална улагања АП Војводине обезбедила је 72 милиона динара. Средства су намењена за финансирање и суфинансирање пројеката изградње, доградње, реконструкције, адаптације и санације објеката предшколских установа.
Сви јавни конкурси за финансирање и суфинансирање пројеката трајаће до 14. јула 2017. године године, до 16.00 часова.
Детаљне информације о објављеним конкурсима, начину и роковима пријаве, могу се пронаћи на интернет презентацијама Управе за капитална улагања АП Војводине www.kapitalnaulaganja.vojvodina.gov.rs i Покрајинске владе www.vojvodina.gov.rs.