broken clouds
12°C
02.04.2025.
Нови Сад
eur
117.0992
usd
112.8015
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Снипстер пет концепт - ново место за љубимце у граду

18.12.2022. 16:24 12:11
Пише:
Фото: Dušan Bulut sa svojim psom Viskijem/ Privatna arhiva

НОВИ САД: Новосађани Марко Тодоровић и Ана Николић остварили су свој дуго сањани сан и отворили јединствену продавницу за кућне љубимце у Новом Саду под називом Снипстер пет концепт, у којој док љубимци бирају храну и играчке, њихови двоножни пријатељи могу да попију кафу и уживају у амбијенту какав не постоји нигде у региону.

- Долазе нам људи и питају да ли смеју да попију кафу у нашем кафићу иако немају љубимца, али и да ”покупе” неке идеје за стан, који мајстори су нам радили, да ли смеју да преузму неке идеје. Људима се свакако свиђа простор- каже кроз осмех Ана Николић, којој је остало свега неколико испита да дипломира ветерину.

С друге стране, Марко већ десет година води врло успешну фирму за велепродају хране за велике животиње, па је велепродаја и малопрадаја хране и опреме за љубимце била логичан след. А радња је таква да кад уђете, можете да гледате срећне репиће љубимаца који као да су се обрели у Дизниленду. Све је шарено, а понуда буквално виси са плафона. Повоци и амови у стилу Бети буп, али и чувене серије ”Мани хајст” бренда ”Даши” који имају лиценцу да користе чувене ликове (за власнике), а посластице, играчкице, чиније и кревети, закови са храном који само чекају да се отворе и да храна ”потече”, па није ни чудно што продавачица Елвира мора и по коју балу са пода да обрише, док шанкер и другар Игор прави једну од (по нашој оцени) најбољих кафа у граду.

На адреси Бранка Бајића 26, иако отворени тек пре десет дана, без икакве рекламе, само налога на друштвеним мрежама, кажу да је посета више него задовољавајућа.

- Долазе нам и пролазници, који су видели локал још пре него што је отворен, али је доста људи дошло да нас посети преко објаве на Инстаграму, иако нисмо ни платили рекламу - прича Ана. - Марко и ја смо заједнички дошли на идеју о радњи, имали замисао, а детаљи се поклопили, оно што он жели са оним што ја желим.

Сама идеја се развијала два, три месеца, знали су да је конкуренција огромна, да је то тржиште које расте и да ће бити тешко.

- Цео процес је дуго трајао, јер је прављено све по мери, и сто пута су рендери враћани, мењали замисли да би било лепо, а функционално, да има места, али и простора за робу- каже Ана и додаје да су радови трајали годину дана.


Огрлице с QR кодом, ако се пас изгуби

У Снипстер пет концепт продавници могу се набавити и огрлице с QR кодом и апликацијом, уколико се ваш љубимац изгуби, како му брже и лакше можете ући у траг.

- Апликација је невероватно једноставна, чак ни ми нисмо веровали да ће то у Србији тако да функционише. Скенирањем QR кода, који вас аутоматски пребаци на апликацију, и њеним скидањем, попуњавањем података и слике љубимца, направи се профил љубимца за свега један минут. Поента је да поштени проналазач скенира код вашег љубимца мобилним телефоном, за шта му не треба читач, нити да оде до прве ветеринарске амбуланте. Ви у том моменту, на вашој апликацији можете очитати локацију вашег љубимца и све је врло поједностављено - каже Ана Николић.


Пет концепт Снипстер који се налази у Новом Саду не постоји нигде у Србији, тврде његови власници, па ни у региону. Једини сличан концепт пет радње постоји у Лондону, од које су, признају, ”украли” неколико идеја, иако ни они немају кафић.

- До сада су нам долазили људи из различитих делова града који су видели наш профил на Фејсбуку и Инстаграму, само да виде како то изгледа, или купе нешто, седну на кафу са својим љубимцем и онда су спремни да издвоје неки новац - каже Ана.

Снипстер у својој понуди има опрему, храну, а 80 одсто продавнице је увозна роба брендова које заступају на нашем тржишту.

- Све што смо увозили бирали смо лично на разним европским сајмовима опреме за кућне љубимце, све је пролазило по два, три месеца тестирања, да ли је то опрема која је издржљива, каквог је квалитета, да ли је храна палатабилна. Ако су дијете, ми лаички кажемо, да ”ради посао” или ако постоји одређени проблем, да смо сигурни да ће решити тај проблем - каже Ана. - Што се комерцијалних храна тиче, важна је палатабилност, и то да је прављена тако да превенира коришћење дијета касније. Тражимо најквалитетнију храну, која је оцењена ”хјуман грејдед”, односно за људску употребу, комбинација меса и поврћа које се додаје.

Наша саговорница додаје да у понуди има 15 брендова за псе и мачке из Енглеске, Португала, Шведске, Холандије , али не и домаћих производа.

С. Манаскова

Пише:
Пошаљите коментар